לוסי אהריש בווידוי אישי: "התחלתי שיקום, אני סובלת מכאבים בלתי נסבלים"

לוסי אהריש שיתפה את הגולשים כי היא עוברת הליך שיקום לבטן שלה בעקבות אירועים רפואיים ולצד תמונה קשה מהימים שאחרי הלידה היא כותבת "לקח לי כמעט שנה וחצי לזהות את עצמי במראה"

לוסי אהריש
לוסי אהריש | צילום: רשת 13

המגישה לוסי אהריש החליטה במוצאי שבת לעדכן את העוקבים שלה על תהליך רפואי שהיא עוברת שתתמקד בשיקום הבטן שלה. בעקבות ניתוחים שעברה בעבר והלידה של בנה הבכור לפני כשנתיים שהסתיימה בניתוח קיסרי היא סובלת מכאבים - בהם החליטה לטפל. בפוסט חשוף העלתה את הטקסט הבא: "אז בא לי להגיד לכם שהתחלתי תהליך של שיקום לבטן שלי ולא דרך ניתוח. שנים אני מסתובבת עם בטן שעברה הרבה טראומות בעקבות שני ניתוחי בטן בעבר. הקיסרי שעברתי בלידה לא ממש עזר לעסק לחזור למקום, שגם ככה לא היה במקום בשום צורה. עברתי בגיל 30 ניתוח גב וכל אלו ביחד גרמו לדבר הזה שקוראים לו חגורת בטן, להיות כל כך חלשה, שאני לחלוטין סובלת לאחרונה מכאבים בלתי נסבלים במיוחד בבוקר. אז מזה שבוע התחלתי תהליך שנשבעת לכם שאם אכן התוצאות יהיו כמו שאני מתחילה לראות בתחילת התהליך, אני אשתף אתכם בהכל. בינתיים תאחלו לי בהצלחה".

לוסי אהריש
לוסי אהריש | צילום: אינסטגרם

עוד הוסיפה לצד תמונה קשה יותר לצפייה את הכיתוב הבא:" בתמונה הקודמת שצולמה לפני יומיים לא רואים את הטראומה של היומיים שאחרי הלידה. הקיסרי שלי עבר בהצלחה והכל היה בסדר אבל מכיון שהבטן שלי עבר כבר ניתוחי עבר המעיין נכנסו לשוק ולא תפקדו במשך יומיים. בגלל זה נאלצו להכניס לי זונה. החזה התקשה מהחלב שהצטבר והתנפחתי מנוזלים...לא הצלחתי להרים או אפילו להחליף טיטול לאדם וזה היה פשוט סיוט. לקח לי כמעט שנה וחצי עד שהתחלתי לזהות את עצמי במראה...ועדיין הכאבים שיש לי כל בוקר הם תזכורת לשבוע הסיוטי הזה בבית החולים.

אנחנו כל כך רגילים לראות נשים שיוצאות מחדר לידה כאילו כלום וחוזרות לתפקד כאילו כלום  זה פשוט לא קשור למציאות של רובנו. אז למי שאומר לי 'יאללה תעשי כבר עוד אחד אין זמן' תעצרו ותבינו שלידה זה הדבר הכי מטורף שיכול לעבור על גוף של אישה ובהרבה מקרים הגוף לא שוכח וגם לא המציאות שמכה בך כל בוקר".

לוסי אהריש
לוסי אהריש | צילום: אינסטגרם