האיומים עבדו: הסכסוך החדש של דניאל גרינברג עם המטפלת

עד לפני שבועיים דניאל גרינברג בילתה עם המטפלת של ילדיה כאילו היא אחת מחברותיה אבל כעת החליטה לפטר אותה ואפילו לשגר לה מכתב מעורך דין. האם הדרישות למטפלת חדשה שלא דוברת עברית יכולה לרמוז על הסיבה לפיטורים?

דניאל גרינברג ומאיה זיו
דניאל גרינברג ומאיה זיו | צילום: אינסטגרם

עד לפני שבועיים, המטפלת של ילדיה דניאל גרינברג הייתה אשת הסוד שלה. במשך שלוש השנים האחרונות היא בילתה לא מעט עם הילדים מיאל ורון ואף הצטרפה אליהם לנסיעה לסן טרופה, שם על פי הדיווחים בילתה הרווקה הטריה עם בן הזוג החדש שלה, ריצ'רד אורלינסקי, אומן ואיש עסקים צרפתי-יהודי בן 52. אם צפיתם בסטוריז של גרינברג במהלך הזמן, ניכר שהיא ומאיה זיו ביחסי חברות טובים, מעבר לעובדה שזיו בת ה-20 עובדת אצלה. הן ערכו יחד קניות, התאמנו ועשו לא מעט פוזות יחד למצלמה, אלא שנראה שהיחסים של השתיים עלו על שרטון, מה שגרם לדניאל לפטר את זיו ולחפש מטפלת חדשה - שלא דוברת עברית.

אין תחליף? דניאל גרינברג עם מאיה זיו ומיאל
אין תחליף? דניאל גרינברג עם מאיה זיו ומיאל | צילום: אינסטגרם

לא ברור מה הנסיבות שהביאו לפיטורים, אך אפשר אולי להסיק לנוכח הדרישות החדשות של גרינברג. נראה שהפיטורים לא עברו חלק ועורך דין מטעמה של גרושתו של אייל גולן אף התערב בעניין. לאחרונה שלח עורך הדין לזיו מכתב ובו דרש ממנה להסיר באופן מיידי את התמונות המשותפות עם ילדיה של גרינברג מחשבון האינסטגרם שלה. היום, כבר לא נותר שום זכר לילדיה של גרינברג בחשבונה של זיו, למרות שהיא עדיין תמשיך לבלות איתם, זאת מאחר וגולן עדיין מעסיק אותה לטיפול בילדים. יותר מזה, אם הייתם צריכים הוכחה לסכסוך, דניאל הסירה עוקב ממאיה, כאשר גולן ואחות של דניאל, קארין, עדיין עוקבים אחרי זיו.

בתחילת השבוע גרינברג, שתעבור בקרוב לוילה החדשה שלה בנס ציונה, פנתה לעזרת הציבור באיתור מטפלת חדשה עם הדרישות הבאות: "לא ישראלית, לא דוברת עברית, חוקית עם אישורי עבודה, משרה מלאה כולל לינה, עם רישיון נהיגה".

מטעמן של השתיים לא התקבלה תגובה.

דניאל גרינברג עם מאיה זיו
פעם היה ורוד. דניאל גרינברג עם מאיה זיו והילדים | צילום: אינסטגרם
מאיה זיו ומיאל
מאיה זיו ומיאל | צילום: אינסטגרם