זה מה שעשתה ספיר בזמן שידור סרט החתונה של שי ושניר

האם ספיר בורגיל צפתה בסרט החתונה של שי ושניר שם הוזכרה לא פעם בעקבות אי הופעתה? או שמא העדיפה לצפות במשהו אחר? קבלו את התשובה

זמן צפייה: 05:29

כמעט חודשיים אחרי החתונה המדוברת של שניר בורגיל ושי עופרי, יוצאי "האח הגדול" שהכירו בין כותלי הבית, אמש שודר הסרט שליווה את השניים ביום המאושר של חייהם. רבות דובר על הערב המיוחד שלהם ולא רק בזכות בואם אל ברית הנישואים, אלא הדרמה שסבבה את הערב עם השאלה האם האחות של שניר, ספיר בורגיל, תתייצב לאור המחלוקות בינהם והעובדה כי לא הזמין אותה לחתונה. מי שצפה בסרט יכל לראות מה קרה באמת מאחורי הקלעים והאם הזוג בכלל רצה את נוכחותה של בורגיל בחתונה אך נראה שבזמן שרבים צפו בסרט, ספיר לא מצאה לנכון לצפות בסרט בהשתתפות בני משפחתה.

שניר בורגיל ושי לי עופרי

למרות שייתכן וחלק מהצופים יפרשו את הסרט כקריאה לסולחה, נראה שלבורגיל היו דברים יותר מעניינים לעשות בשבת בערב ואם נסתמך על חשבון האינסטגרם שלה, היא לא צפתה בסרט ששודר ברשת 13 אלא בתוכנית ששודרה בערוץ המתחרה. "אין שחקניות כאלו, אין" הקפידה בורגיל לציין כשהעלתה צילום של מסך הטלוויזיה שלה כשהוא משדר משהו אחר מאשר סרט החתונה והעבירה מסר כי היא ממש לא צפתה בשי ושניר.

https://13tv.co.il/item/documentary/movies/arbvk-904063996/?pid=108474&cid=903321219