הגיעו בנפרד ולא התייצבו לתמונה: מה קורה בין אופירה אסייג ובעלה גילי?

אופירה אסייג הגיעה לפרגן לחברתה הטובה פולה בליק בתערוכת הציורים של בנה יהונתן הנמצא על הספקטרום, יחד עם שלושת ילדיה. בעלה גילי מנקין הגיעה בנפרד והשניים אף סירבו לתמונה משותפת. מה קורה שם?

אופירה אסייג
אופירה אסייג | צילום: אור גפן

אפשר להגיד המון דברים על המנחה אופירה אסייג, אבל דבר אחד ברור זה שהיא חברה נאמנה וטובה, כזו שכדאי לשמר כל החיים. אחרי שארגנה לה מסיבת הפתעה, אתמול התייצבה אופירה אסייג באירוע השקת תערוכת הציורים המרגשת "תראו אוטי" של יהונתן דיין, בנה של פולה בליק דיין, הנמצא על הרצף האוטיסטי.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אסייג, הגיעה לתערוכה המרגשת בקניון עופר רמת אביב ממש כמו לאירוע משפחתי בהרכב מלא, יחד עם שלושת ילדיה אמילי, אייל ואריאל ובנפרד מהם, גילי מנקין בעלה, שהגיע ברכב אחר למאורע. בעוד שאסייג לא חסכה בתמונות עם הגוזלים שלה, הזוג הנשוי לא היה מוכן לעמוד לתמונה משותפת אל מול עדשת המצלמה. כזכור, ב-2018 אחרי 12 שנים יחד ושלושה ילדים משותפים מגישת הרדיו הטילה פצצה ופירסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שהיא ובעלה גילי מנקין נפרדים. מאז, הם הספיקו לחזור אך שמועות בכל הנוגע לזוגיות בין השניים לא הפסיקו לעלות.

אופירה אסייג עם הבנים אייל ואריאל, יחד עם פולה בליק
אופירה אסייג עם הבנים אייל ואריאל, יחד עם פולה בליק | צילום: אור גפן

גילי מנקין ובתו אמלי
רק אומרים - זה לא שהוא לא אוהב את המצלמה. גילי מנקין ובתו אמלי | צילום: אור גפן

עוד הגיעו לערב המרגש, במהלכו נרכשו עשרות מיצירותיו של דיין בשווי עשרות אלפי שקלים, כאשר כל ההכנסות הן תרומה ל״איתן-כל אחד יכול״, לילדים הנמצאים על הספקטרום: סורלה קטורזה, שגית רביבו, מיקי מוכתר, צחי קומה, שונית חמד, אורטל עמר, עומר חזן, דרור קונטנטו, ניב רסקין, לאה שנירר, רותם כהן, שיר אלמליח, שלי גפני, אוראל צברי, ירדן ויזל, נועם קליינשטיין, ברק שמיר, אייל ברקוביץ ושרון כהן, גלעד שלמור, שימי אטיאס, אוראל צברי, עומר חזן, קרן מרציאנו, רוית אסף, טל מן ועוד.

פולה בליק ובנה יהונתן
פולה בליק ובנה יהונתן | צילום: אור גפן

שיר אלמליח וגלעד שלמור
שיח של אקסים? שיר אלמליח וגלעד שלמור | צילום: אור גפן
שגית רביבו ומיקי מוכתר
שגית רביבו ומיקי מוכתר | צילום: אור גפן
לאה שנירר
התאוששה מיום ההולדת? לאה שנירר | צילום: אור גפן

צחי קומה, ינאי פרישר, אורטל עמר ופלג
צחי קומה, ינאי פרישר, אורטל עמר ופלג | צילום: אור גפן