אחרי שקיבלה תגובות על המראה שלה: דנה זרמון מצהירה "אני חושבת שהגוף שלי מושלם"

דנה זרמון החליטה לענות לעוקבת שביקרה אותה על הגוף ה"לא סביר" שלה והתוודתה: "אני אוהבת כל חלק בגוף שלי, שטוח, רוטט ופחות מתוח"

דנה זרמון
דנה זרמון | צילום: אינסטגרם

כבר כמעט שנה שלמה שדנה זרמון מתעדת את עצמה מתלבשת בכל בוקר מול מאות אלפי העוקבים שלה וחושפת את גופה ללא שום בושה. במהלך סוף השבוע האחרון נישאה אחותה הקטנה לבחיר ליבה וזרמון לבשה למאורע המרגש טופ קטן וחצאית קצרצרה וחשפה את הבטן שלה. במהלך סשן שאלות תשובות שערכה באינסטגרם שלה נראה שלא לכולם ירד חלק בגרון המראה שלה, ועוקבת אחת החליטה לשאול אותה "מאיפה הביטחון עצמי המטורף לאישה יפה עם גוף סביר" ועוד הוסיפה "אין רגעי משבר"?

דנה זרמון
דנה זרמון | צילום: אינסטגרם

זרמון, שמרבה לדבר על דימוי הגוף שלה בעינייה החליטה להתייחס לעוקבת ולהגיב לה בפירוט: "יכולתי להתעלם אבל לצערי אני יודעת שזו לא הודעה שנכתבה מזדון או רצון להעליב אלא ממקום אמיתי של אמונה שאם את אישה שהבטן שלה לא שטוחה כמו קיר והצדדים שלה זזים יחד איתה כשהיא רוקדת ומשתגעת, וגם שישאר לה חיוך על הפנים תוך כדי - זה פשוט נראה תלוש מהמציאות" הוסיפה "אני רוצה לענות לך שאני חושבת שהגוף שלי מושלם. באמת באמת. אני אוהבת כל חלק בו - בין אם הוא שטוח יותר או פחות, רוטט יותר או פחות".

לסיכום אמרה: "ברור שיש רגעי תסכול אם אני לא נכנסת לבגדים שבא לי או שאני מרגישה אי נוחות בתקופות כאלה ואחרות של החודש, אבל בסוף אני ממש ממש אוהבת את עצמי ואת איך שאני נראית ואת מה שהגוף הזה גורם לי להרגיש ואין לי זמן לבזבז על תסכול מיותר כמו מספר או מידה"

דנה זרמון
דנה זרמון | צילום: אינסטגרם