הפרשנות הפוליטית של ליהיא גרינר: "אין מצב שנהפוך לאיראן"

ליהיא גרינר מעולם לא חששה להביע את דעותיה, וכך עשתה הבוקר כשביצעה ניתוח פוליטי של תמונת המצב הקואליציונית: "אין מצב שהמדינה שלנו תהיה סופר דתית"

ליהיא גרינר

קולות הבוחרים עדיין נספרים, אך תמונת המצב ברורה, וליהיא גרינר ניצלה את ההזדמנות לתת את דעתה בנוגע למצב הפוליטי בארץ. בסטורי שהעלתה הבוקר ניסתה גרינר להרגיע את החשש מכך שהממשלה תנהיג כפייה דתית: "לא נראה לי שביבי ייתן למדינה להיות יותר מדי דתית".

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

לדעתה של גרינר מדובר בסך הכל במהלך פוליטי של נתניהו: "אני חושבת שזה סתם טקטיקה. הוא התחבר לדתיים כמו אז שהוא אמר שהוא מתחבר לכל הערבים".

ליהיא גרינר
ליהיא גרינר | צילום: צילום מסך

לגבי החשש מכך שהממשלה העתידית תפגע בזכויות הנשים והלהט"ב, גרינר הביעה תקווה שנתניהו, על אף שותפיו הקואליציונים, לא יאפשר לזה לקרות: "כולם ממש בפחד לגבי כל הזכויות של הלהט"בים והזכויות של כל אישה, כאילו, אם מישהי רוצה לעבור הפלה. אין מצב שישתלטו על הגוף שלנו. אין מצב שהמדינה שלנו תהיה סופר דתית. הם רוצים שלא ניסע בשבת ושהחנויות לא יהיו פתוחות בשבת. זה לא אפשרי".

עוד הוסיפה גרינר ואמרה: "לדעתי ביבי ושרה סופר חילוניים והם אנושיים ומבינים עניין ואין מצב שהוא ייתן לדבר כזה לעבור. הוא קיבל את החיבור שלהם והכל אבל הוא לא יעביר את זה. יש לנו את המדינה הכי טובה בעולם ואין מצב שנהפוך אותה לאיראן".