ביחד או לא? זה מה שקורה בין שרית פולק ואורי נגר

לאחר חרושת שמועות על זוגיות מתפתחת פורסם סרטון בו נראים שרית פולק ואורי נגר צמודים מתמיד. למרות שכוכב "האח הגדול" מכחיש מערכת יחסים רומנטית – לנו נודע אחרת

זמן צפייה: 00:07

שניהם בוגרי "האח הגדול" וכבר מנוסים יותר ופחות בתעשייה. שרית פולק, שהייתה אשתו של סטטיק ואורי נגר, דייר העונה האחרונה של הריאליטי המצליח שהיה ביחסי און ואוף עם גרושתו לאחר התוכנית מבלים לא מעט לאחרונה. אמש, לאחר תקופה ארוכה של שמועות על תחילתו של רומן בין השניים, פורסם ב"ערב טוב" סרטון שלהם ממהלך בילוי לילי כשהם נראים צמודים מתמיד ואף נטען כי אף נצפתה נשיקה.

הבוקר, מיהר נגר להכחיש את הדיווח לפיו הם בזוגיות וכתב באינסטגרם שלו "אני ופולק לא  ביחד ובטח שלא התנשקנו. אמנם זה היה נראה אבל לא קרה, פולק היא כמו אחותי. היא רשומה אצלי 'שרית של סטטיק'. היא כמו האחות הזאת שנותנת כאפה ובורחת. אם אני אהיה עם שרה זה כמו גילוי עריות".

כתבות נוספות במדור סלבס:

אך נראה שההצהרה לא ממש תואמת למציאות כי אתמול בערב, נערכה מסיבת יום הולדתו ה-21 ומסיבת גיוס למתמודד האהוב יענקי גולדהבר והשניים הגיעו ונראו קרובים מתמיד. על פי מקורבים שנכחו באירוע השניים אמנם לא התמרחו באגרסיביות אחד על השניה אבל בהחלט נראה כאילו שוררת בינהם מערכת יחסים שהיא הרבה יותר מחברות טובה. השניים מצאו רגעים קטנים לפלירטוטים ונגיעות ועל פי אותו יודע דבר הם קצת ממתינים עם הוצאת הקשר לכותרות.

שרית פולק, יענקי גולדהבר ואורי נגר
שרית פולק, יענקי גולדהבר ואורי נגר | צילום: אור גפן

נכחו באירוע השמח בהפקתה של ליזי חדד בשלש, גן אירועים, זוכת "האח הגדול" והחברה הטובה של יענקי, יובל מעתוק. גם ספיר בורגיל ואברהם אקלום, ושאר החברים מהבית לין אלפי, יובל לוי ולרה מטודי אך בלטו בחסרונם שי ושניר, שהיו צפויים להגיע אך לא התייצבו מאחר ולא חשו בטוב, כמו גם סתיו קצין שביטלה ברגע האחרון.

עוד התייצבו טילטיל, קובי מחט, אירה דולפין, תומר טליאס, ספיר קשתי, אליאב טעטי מינוס בר כהן, שיר צרפתי, סינדי צ'אדי, לרה מטודי, יאיר כמכאג'י, אלקנה מרציאנו, ענבל ביבי, רון יוחננוב ועוד רבים ואחרים.

יובל מעתוק
יובל מעתוק | צילום: אור גפן
ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום | צילום: אור גפן
יובל לוי
יובל לוי | צילום: אור גפן
יענקי גולדהבר
יענקי גולדהבר | צילום: אור גפן