הרחיבו את המשפחה: כך קראו מאור אדרי ואשתו לבתם השנייה

אחרי לידה ראשונה ומלחיצה בשבוע 34, הריון נוסף חוץ רחמי שהסתיים בהפלה, בשעה טובה נולדה בת שנייה לזמר מאור אדרי ואשתו נאור - ויש לה כבר שם

מאור אדרי ונאור פוני
מאור אדרי ונאור פוני | צילום: נופר פוני

הזמר מאור אדרי, ש-"נעלם" לטענתו ועשה קאמבק מוזיקלי לפני כמה חודשים, הפך לאבא לשניים, לאחר שהוא ואשתו נאור פוני הביאו לעולם אתמול את בתם השניה, אחות קטנה לבנם ריף בן השלוש. הלידה התקיימה בבית החולים אסף הרופא מעט מוקדם מהצפוי, בשבוע 37 והרבה לפני מועד הלידה המתוכנן, אך לאם ולתינוקת, שנולדה במשקל 2.5 קילו, שלום. בסרטון מרגש שחלקו ברשתות החברתיות בו הם מתעדים את המפגש בין ריף לאחותו הטרייה הם גם חשפו את השם הנבחר - עומר.

View this post on Instagram

A post shared by Naor Pony (@naorpony)

הלידה משמחת אפילו עוד יותר, לנוכח העובדה שרק בספטמבר האחרון חלקה נאור עם העוקבים שלה כי לאחר שלא חשה בטוב היא הובהלה לבית החולים, שם התגלה כי היא בהיריון, אך הוא נקלט מחוץ לרחם. "במיון הבנתי, יש לי היריון שהתפתח בחצוצרה, אני בשבוע 6 וכמה ימים. ואין ברירה צריך להיכנס מיד לניתוח להוריד את ההיריון ואת החצוצרה" כתבה בזמנו והוסיפה "יודעת שהבריאות שלי היא מעל הכל".

נזכיר שגם הלידה של בנה ריף הייתה מעט מלחיצה, היא הביאה לעולם את בנה הבכור בשבוע 34 בלי שום הכנה מוקדמת, כשהוא שוקל שני קילו. אחרי שהייה ממושכת בפגיה חזרה המשפחה לביתם. כעת הם אחרי, ובקרוב יחלו את החיים כמשפחה של ארבעה.