שינוי תדמית? הצעד הדרמטי של מייקל לואיס

האם תם עידן תמונות העירום של מייקל לואיס? נראה שכן, כחלק מהליך שינוי תדמית החליט הדוגמן והשחקן למחוק את פרופיל ה"אונלי פאנס" שלו

הדוגמן והשורד לשעבר מייקל לואיס מיתג את עצמו כמי שחשיפה ועירום הם לא ביג דיל בשבילו. מדי כמה ימים היה מעלה לואיס בחשבון האינסטגרם שלו תמונות חושפניות, כשזה היה קמצוץ לעומת התכנים אותם היה מעלה באפליקציית "האונלי פאנס" שלו. למי שלא מכיר, מדובר בפלטפורמה שמאפשרת לעוקבים לקבל תוכן בלעדי עליו הם משלמים באמצעות דמי מנוי חודשיים. למרות שזה הכניס לו לא מעט כסף בחודש, לואיס החליט לסגור את החשבון המדובר.

"אני עוזב את הפלטפורמה והיה לי מדהים" שיתף לואיס בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף "מאז שאני ילד אני תמיד זוכר את עצמי כאחד שמעז ולא מפחד לנסות וזה בדיוק איפה שאני מרגיש חי. היום אני גאה לספר שאני עסוק בהתפתחות האישית והמקצועית שלי בתור שחקן, יוצר תוכן, ספורטאי אקסטרים ובוולנס שלי ושל אחרים. אז מיציתי את האונלי פאנס וזה נגמר. עכשיו יאללה לדבר הבא". על פי מקורבים ללואיס, השחקן החליט לעשות שינוי תדמית, כדי שיקחו אותי יותר ברצינות בחיים.

כזכור, לואיס מתחזק בחודשים האחרונים זוגיות עם מרי פרגלין, החובבת גם היא צילומים חושפניים. השניים העלו לא פעם תמונות משותפות בעירום מלא או חלקי ובאופן כללי נדמה שהם מאוד שלמים עם מה שנתן להם הטבע.