מגשימה חלום: גל רובין טסה לראשונה עם ששת ילדיה, החבר וילדיו

לראשונה בחייה, גל רובין הצליחה להגשים חלום ולהטיס את ששת ילידה לחופשה ראשונה והיא עשתה את זה יחד עם בן זוגה ושלושת ילדיו. אך ברגע שהגיעו לשדה התעופה גילו צו יציאה מהארץ שכמעט והרס להם את התוכניות

גל רובין, מודי צפורי
גל רובין, מודי צפורי | צילום: אינסטגרם

גל רובין אמנם פרצה לחיינו כשכבשה את אי הישרדות הרחק מכאן בפיליפינים, אך חלום אחד גדול ועיקרי עליו חלמה רוב חייה הבוגרים זה להיות מסוגלת לקחת את ששת ילדיה לחופשה מחוץ לישראל - וזה סוף סוף קרה. רובין, שמתפקדת כאם חד הורית, שמגדלת ומכלכלת אותם לבד פנטזה על היום בו תצליח כלכלית לקחת את ילדיה במטוס וכעת, היא הצליחה לעשות את זה. "היה לי חשוב להגשים את זה, הפרשתי לטובת זה כסף ועכשיו אני עושה את זה פעם ראשונה מטיסה את כל הילדים" סיפרה באינסטגרם שלה.

גל רובין, מודי צפורי והילדים
גל רובין, מודי צפורי והילדים | צילום: אינסטגרם

 

השורדת היפה שמתחזקת לאחרונה מערכת יחסים מרובת ביקורות עם מודי צפורי לא לקחה את האתגר לבדה אם כי החליטה ללכת על כל הקופה ולארגן טיול משפחתי יחד עם הבן זוג וששת ילדיו. שני מבוגרים ותשעה ילדים עשו את דרכם לשדה התעופה הבוקר רגע לפני שהמריאו לרודוס ביוון, וההתרגשות הייתה מאוד מאוד גדולה. אך ברגע אחד הרגשות החיוביים התחלפו בלחץ, כשרובין הגרושה גילתה כי לילדיה יש צו עיכוב יציאה מהארץ. סוף טוב הכל טוב ורובין פנתה לגרוש שלה דניאל, שהסכים להירתם למאמץ, ניגש לבית המשפט והסיר את ההגבלות.

גל רובין, מודי צפורי והילדים
גל רובין, מודי צפורי והילדים | צילום: אינסטגרם