דוגמנית "ויקטוריה סיקרט" ושוער "פריז סאן ז'רמן" בביקור בארץ

דוגמנית "ויקטוריה סיקרט" איזבל גולארט ושוער "פריז סאן ז'רמן" קווין טראפ בארץ, המעריצים הפרו פלסטינים לא מרוצים

זמן צפייה: 00:31

הקיץ אמנם רשמית נגמר, אבל נדמה שעונת התיירות לא תמה. בשקט בשקט נחתה בארץ אחת הדוגמניות המצליחות בעולם והיא לא לבד

בסוף השבוע האחרון נחתה בארץ דוגמנית "ויקטוריה סיקרט" איזבל גולארט, עם בן זוגה שוער קבוצת הכדורגל "פריז סאן ז'רמן" קווין טראפ הגרמני.

השניים שהגיעו לביקור קצרצר בישראל על פי חשבון האינסטגרם שלהם, הספיקו לבלות על חוף ימה של הרצליה, גולארט העלתה לחשבון האינסטגרם האישי שלה אחריו עוקבים למעלה מ3.2 מיליון איש, תמונות וסרטונים מנמל התעופה בן גוריון וחוף הים של הרצליה ובן זוגה, טראפ העלה לחשבון האישי שלו שמונה למעלה מ700 אלף עוקבים סרטון בו הוא מספר כמה הוא מתרגש לגלות את ישראל, מיותר לציין שהמעריצים הפרו פלסטינים של השניים לא אהבו את הביקור באדמת הקודש והחלו לתקוף אותם בתגובות.


גולארט הברזילאית בת ה-32 נחשבת לאחת הדוגמניות העסוקות בעולם האופנה, היא התגלתה בגיל 14 בזמן שערכה קניות עם אמה בסופרמרקט, המשפחה שלה עבר לסאן פאולו כדי שגולארט תתמקד בקריירה החדשה.

במהלך תצוגת האופנה הראשונה שלה, החלק העליון בבגד הים שלה נפל והחזה שלה נחשף לעיני כל המצלמות, התקרית הפכה להיות שיחת היום בברזיל והיא הפכה לשם בית במהירות. מאז היא הספיקה לעבוד עם בתי אופנה כמו ג'יבנשי, בלמיין, אוסקר דה לה רנטה, ראלף לורן ושאנל.

Spread love ? #rio2016 #olympics #closingceremony #backstage #goodtimes #kisses #beijos

A photo posted by Izabel Goulart (@iza_goulart) on

הפרסום הגדול שלה הגיע בשנת 2005 אז הוחתמה להיות מלאכית של "ויקטוריה סיקרט" עד שנת 2008, כאשר היא ממשיכה ללכת על מסלול התצוגה השנתית של חברת ההלבשה הסקסית. בשנה הבאה היא עומדת להפציע על המסך הגדול בעיבוד הקולנועי לסידרת הקאלט "משמר המפרץ" לצידם של "דה רוק", זאק אפרון והדוגמנית קלי רורבאך שיצאה לתקופה קצרה עם השחקן ליאונרדו דיקפריו.

bar

אפרופו דיקפריו, גולארט ואקסית אחרת של דיקפריו, הדוגמנית בר רפאלי נפגשו במספר אירועים בעבר ונשארו מיודדות עד היום ואפילו עוקבות אחת אחר השנייה באינסטגרם.

כאמור, גולארט יוצאת בשנה האחרונה עם טראפ בן ה-26 המשחק בעמדת השוער בקבוצת פריז סן ז'רמן מליגת העל הצרפתית.

No days off...? #work #hard #royalpalmmauritius #bchotels #nodaysoff

A video posted by Kevin Trapp (@kevintrapp_official) on

334e885c00000578-0-new_babes_in_town_the_rock_who_stars_in_the_remake_announced_the-m-33_1461702647087

 

056656065-exh00