בזמן שהוא נופש בחו"ל: קורלי בילתה עם אמו של בן אדם

בזמן שקורלי לרוסה מחכה לבן אדם, איתו פיתחה רומן בבית "האח הגדול" שיחזור מיוון ויחליט לאן הולך הקשר הזוגי ביניהם, היא מצאה את עצמה מבלה את הבוקר עם אמא שלו בקניון. קבלו את כל הפרטים

קורלי לרוסה
קורלי לרוסה | צילום: רפי דלויה

ביחד או לא ביחד זו שאלה שנראה שאין לה תשובה אחת, אבל נראה שלמרות שקורלי לרוסה ובן אדם לא כל כך יכולים להגדיר מה הסטטוס הזוגי בינהם, הקשר של יוצאת "האח הגדול" ואמו של האהוב מהבית נפלא מתמיד. בזמן שאדם מבלה בימים אלו ביוון עם חברים, לרוסה מנצלת את רגעי התהילה שלה והתייצבה הבוקר לאירוע השקת החנות החדשה של רשת APRIL בקניון הגדול בפתח תקווה.

יוצאת הריאליטי הטרייה התמנגלה עם האורחים וכמה דקות בדיוק לאחר שיצאה מהחנות ממש במקרה עברה שם אמו של אדם שראתה את ההתרחשות והציצה לראות מי נמצא באירוע הבינה שבדיוק פספסה את קורלי, ואף הרימה אליה טלפון ואמרה לה לחזור חזרה. קורלי אכן שבה לחנות והשתיים נפגשו, התחבקו ובילו עוד כמה דקות באירוע ההשקה. הצמד נראו מאוד מיודדות, עובדה מפתיע לאור העובדה כי לא בטוח שהקשר בין בן לקורלי יאריך ימים.

קורלי לרוסה
קורלי לרוסה | צילום: רפי דלויה

באירוע סיפרה קורלי כי העתיד שלהם בסימן שאלה, אדם אמנם נסע לשבוע אך היא מחכה לו שיחזור, ואז יוכלו לעשות שיחת "יחסנו לאן". בעוד שהיא מאוד בעניין נראה שהוא לא כל כך סגור על עצמו ונראה שימים יגידו לאן הקשר הזה יילך. האמת? נראה לי שאתם יכולים להבין.

קורלי לרוסה
קורלי לרוסה | צילום: רפי דלויה