"לפעמים זה מביך": זו הסיבה שעדיין קשה לעדי בוזגלו להתראיין

כוכבת הריאליטי המשפחתי ואשתו של שורד הישרדות לשעבר אסי בוזגלו, עדי, חושפת כי בעקבות בעיות השמיעה שלה קשה לה להתראיין

עדי בוזגלו
עדי בוזגלו | צילום: לנס הפקות

עדי בוזגלו, אשתו של זוכה "הישרדות" אסי בוזגלו אמנם מאוד פעילה ברשתות החברתיות ונראית זמינה לכל בריאליטי המשפחתי, אבל למרות הנסיון הרב שלה היא חושפת כי להתראיין לגופי תקשורת הוא לא דבר שקל לה. רשת סופר-פארם השיקה הבוקר את מותג הטיפוח האמריקאי ''Mario Badescu" וכוכבות מקומיות הגיעו להתרשם. בין מי שהתייצבה להתנסות במוצרים החדשים היא בוזגלו שהתוודתה כי קשה לה להתראיין בגלל קשיי השמיעה. עוד ציינה עדי כי היום לא מתייחסים לבעיית שמיעה כמו לבעיית ראייה. "לפעמים מביך להרכיב מכשיר שמיעה. לכולם יש צרות ומגבלות, מאחלת לעצמי שזו תהיה המגבלה היחידה שלי. כשמרכיבים משקפי ראייה זה יותר מובן מאליו ממכשיר שמיעה".

עדי בוזגלו
עדי בוזגלו | צילום: לנס הפקות

אחרי לא מעט סערות ברשת, עוד ציינה בוזגלו כי היא הפסיקה להתייחס למה שחושבים עליה והיא משתדלת להיות מי שהיא. "עברתי תהליך עם עצמי היום. אני מסננת רעשי רקע ויודעת לקרוא תגובות טובות ולעשות דליט על תגובות שהן לא טובות הילדים שלי היום מבינים לקבל את התגובות הלא טובות, הם חיים עם מצלמות".

עוד התייצבו כוכבת "הישרדות" לשעבר, אלה איילון, אמה גוטמן, נועם בוהדנה, יובל כספית,גילי אלגבלי, נטע צ'רנר, נדיר אליהו ועוד.