הסברה עם חיוך: 5 משפיענים שמצחיקים אותנו במיוחד, דווקא עכשיו

תמונה אחת שווה אלף מילים, ובדיחה קורעת שווה מאה אלף צפיות ועשרות אלפי שיתופים: קבלו את משפיעני הרשת שהם לא רק בעדנו, הם גם מצחיקים - שילוב מנצח וכל כך נחוץ לימים האלה

עדן דניאל גבאי
עדן דניאל גבאי בסרטון שהעלה בעמוד האינסטגרם שלו | צילום: מתוך אינסטגרם

במקום לשבת כל היום ולצפות שוב שוב בסרטוני זוועות שיעשו לכם סיוטים, או להשתעמם מול סרטוני הסברה דידקטיים וארוכים מידי, אולי כדאי לנסות משהו אחר, כמו למשל לעקוב אחרי אנשים שמספקים תוכן פרו-ישראלי שהוא גם, שומו שמיים ממש מצחיק. הבהלה לשקט נפשי מתערבבת עם הצורך האנושי שלנו לפרוק ולצחוק קצת, וזה בדיוק התוכן האינטרנטי שהמוח שלנו זקוק לו בתקופה הזאת. קבלו 5 משפיעני רשת שהם לא רק בעדנו, הם גם עושים את זה בצורה קורעת מצחוק:

דניאל ריאן ספולדינג

הקומיקאי האמריקאי הפך לכוכב בארצנו בזכות סרטון אחד קורע מצחוק שבו הוא בז לקווירים פרוגרסיביים שמדברים על המלחמה ועל הסיכסוך כפרופסורים יודעי דבר, מבלי להבין שאם כף רגלם תדרוך בעזה, הם ככל הנראו יהיו הראשונים להירצח. בסרטון שנהיה סופר וויראלי הוא אומר "אני חושב שזה קצת אירוני שאנשים שאובססיביים לשפה מטרגרת, מיקרו אגרסיות, וקשר עין לא ראוי, משתפים מאמרים שאומרים 'אני יודע שהתינוקות נרצחו, אבל לכמה מהם באמת נערפו הראש..?". מאז שהצהיר שהוא בעד ישראל (והוא אפילו לא יהודי), נוספו לו עשרות אלפי עוקבים, או כפי שהוא מתאר את הסיבה לפופולריות המטורפת שלו - "כל מה שהייתי צריך לעשות זה להגיד שחמאס טועה". מעקב חובה.

שחר לוי

ישראלית בעל מבטא בריטי ממכר, סטייל הורס ומטרה אחת ויחידה (אם לצטט משורת הביו): ‎"מנסה לתת נקודת אור, גם אם זה קצת
בכוח". באחד הסרטונים המעולים שלה היא מציגה "שיחה" בין תומך ליברלי עד גיחוך לבין פעיל חמאס שאומר לו בפנים שחמאס משתמש
באוכלוסיה כמגן אנושי וכשהם לגמרי בעניין של לרצוח יהודים, ומכה את בן שיחתו ה"ער" בתדהמה מוחלטת.

שחר כהן

עוד טיקטוקר חמוד להפליא שפרץ לחיינו עם שורת סרטוני הסברה קורעים, בראשם הסרטון הזה:

לין זמיר

יותר תוכן מקומי שמודה בפה מלא כי מה שהכי מביא לו עצבים זה תומכי טרור שמשתמשים באימוג'י של לב, אבל בעיקר הביא לחיינו את השילוב המקסים הזה בין נחיתת הנשיא ג'ו ביידן בישראל לבין המשפט המפורסם של ביונסה "אני שמחה לראות את בעלי":

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lyr Zamir (@lyrzamir)

עדן דניאל גבאי

שום רשימה לא שלמה בלי הכוכב הישראלי שקורע אותנו בימים כתיקונם ופי מאה יותר בזמן מלחמה. הסרטון שבו הוא עושה ליפ סינק לבסמה והבה, מגישת חדשות מצרית שפנתה לישראלים בעברית הכי קלוקלת אי פעם, עוד יילמד באוניברסיטאות. שאפו מיוחד לגבות השחורות והמקסימות.