"טראומה לכל החיים": הטרגדיה הנוראית של מאיה קיי רגע אחרי החופשה עם טל מורד

מאיה קיי חזרה מחופשה חלומית בתאילנד שם בילתה עם בן זוגה טל מורד. היא לא תיארה לעצמה את הטרגדיה שתיפול עליה כשהכלבה האהובה שלה תידרס למוות מול עינייה רגע אחרי הנחיתה

מאיה קיי

אלו היו שבועיים מושלמים עבור השורדת היפה מאיה קיי שבילתה עם בן זוגה טל מורד, אותו הכירה על אי הישרדות. השניים נפשו בתאילנד, ספגו שמש, אכלו טוב ושתו וממש לא דמיינו שהחזרה לארץ תהפוך לטרגדיה. בסטורי העלתה ממש בדקות האחרונות, חשפה הדוגמנית כי הכלבה שלה נינה נדרסה למוות.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מאיה קיי והכלבות שלה
מאיה קיי והכלבות שלה | צילום: אינסטגרם

"אתמול נחתתי אחרתי שבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים" אני בתקופה קשה, הכל מאוד מבלבל אותי אבל החופש הזה חיזק אותי. אמא שלי הגיעה לאסוף אותנו מהשדה עם הכלבות שלי, הן חלק בלתי נפרד ממני" כתבה בפירוט "עצרנו עם האוטו ברחוב שלי ולקחתי כמה שקיות גדולות ואת בלה ונינה ברצועה. פתחתי את שתי הדלתות של הבניים והדירה. הנחתי את הדברים ושחחרתי אותן מהרצועה" תיארה את רגעי האימה. "לשניה אחת שלא הסתכלתי נינה הפודלית שלי רצה החוצה. תוך דקה עפתי החוצה וחשכו עיניי. ראיתי שחור ואיבדתי הכרה לרגע כשראיתי אותה על הכביש כבר".

"אני מרוסקת. לא מצליחה לדבר או לכתוב. חזרתי לחושך ולמקרה שהשאיר אותי בטראומה לכל החיים. מי שדרס אותה ברח, והשאיר אותה שם ללא רוח חיים" כתבה "אני אוהבת אותך ומתגעגעת. בחיים לא חשבתי שנפרד ככה. שורף לי כל חלק וחלק בגוף. לנצח אזכור אותך".

נינה, הכלבה של מאיה קיי
נינה, הכלבה של מאיה קיי | צילום: אינסטגרם