חוצה יבשות: המפגש המרגש של עדן גולן עם שרון אוסבורן

אחרי ההצלחה הגדולה וההתמודדות מעוררת הגאווה באירוויזיון, עדן גולן הוזמנה לארצות הברית לביקור בקהילות יהודיות ופיתוח קריירה ובין היתר השתתפה בכנס שם רואיינה על ידי שרון אוסבורן

שרון אוסבורן, עדן גולן
שרון אוסבורן, עדן גולן | צילום: אינסטגרם

עדן גולן ממשיכה להתרגל למעמד החדש שלה, ושבועיים אחרי שבילתה במאלמו לטובת האירוויזיון, והספיקה לגיחה קטנה בישראל, כעת הזמרת המצליחה ואחד השמות הכי חמים כרגע מעבירה את הימים בלוס אנג'לס הרחוקה. יוצאת הריאליטי המוזיקלי, שייצגה בכבוד את המדינה והגיעה למקום החמישי המרשים בשנה כל כך קשה הוזמנה לפגישות שונות עם קהילות יהודיות בארצות הברית, שם גם תערוך כמה פגישות הקשורות לפיתוח הקריירה המוזיקלית שלה.

אמש, זכתה גולן לכבוד כשהתארחה בכנס של אנשי תעשייה ומוזיקה המחזקים את הקהילה היהודית, היא עלתה להתראיין על הבמה ללא אחרת מאשר שרון אוסבורן, כוכבת הריאליטי המשפחתי ואשתו לשעבר של אוזי. אוסבורן ערכה שיחה של רבע שעה אל מול הקהל כששיתפה על השתתפותה באירווזיון ועל הייצוג של העם היהודי. הקהל הנלהב קם על רגליו ומחא לעדן כפיים במשך כחמש דקות בסיום השיחה.

שרון אוסבורן, עדן גולן
שרון אוסבורן, עדן גולן | צילום: אינסטגרם

 

הזמרת הצעירה לגמרי על הגל, רק בשבוע שעבר הצטלמה לקמפיין הראשון שלה למותג מוצרי שיער ובהמשכו דווח כי היא במגעים עם חברת פוקס לשמש כפרזנטורית החדשה לאחר סיום תפקידה של הנבחרת.