"בסוף אני אציע לו": אחרי ההצהרות של אליאב, בר כהן חושפת מה קורה באמת

אליאב טעטי מספר בכל הזדמנות כי היה רוצה להתחתן ולהקים משפחה עם בר כהן. בעוד זו שמרה על שתיקה עכשיו היא חושפת "אני בכלל זו שלוחצת, אני מחכה. בסוף אני אציע לו". וגם: האם הייתה עושה עוד ריאליטי ומה הטיפ שלה למי שרוצה להיכנס ל"אח הגדול"

זמן צפייה: 04:30

נראה שבשבועות האחרונים כל מה שאליאב טעטי עושה זה להצהיר כוונות כלפי בר כהן, אותה הכיר כזכור בבית "האח הגדול" בעונה האחרונה. בעוד שהוא כתב באינסטגרם שלו "לא היינו יחד אם לא היה על זה דיבור. אני רוצה ילדים ומהר ואם יש מישהי שאני סומך עליה להקים משפחה ולגדל ילדים זו בר" היא די שמרה על איפוק ולא הגיבה. הבוקר, התייצבה כהן באירוע של נבחרת המשפיעניות של מותג האקטיב סטרונגפול שהתקיים בבר המסעדה Norder ופתחה את הלב ואף חשפה כי אם כבר מבין שניהם - היא זו שלחוצה לחתונה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

בר כהן
בר כהן | צילום: עירד נצר

איך החיים עם אליאב?

"קודם כל אליאב? מה אני אגיד לך, מושלם. חיי זוגיות זה יום ככה יום אבל בגדול מושלם"

לאחרונה הוא אמר בכל הזדמנות שהוא היה שמח להתחתן איתך ולהביא עוד ילדים, מה עמדתך בנושא? את לא ממש הגבת. רואה את עצמכם מקימים משפחה משלכם?

"כן בדיוק מלא בנות שלחו לי הודעות על זה שהוא כל הזמן אומר שהוא רוצה להתחתן ואני לא מגיבה ו'חושבת על זה'. אז ממש לא. אני הלוחצת. אני מחכה. אמרתי לו "אולי אני אציע לך בסוף?"

איך היית רוצה שהוא יציע לך נישואים?

"יאו הכי אינטימי, הכי פשוט. אני כל הזמן אומרת שכשיש לך ילד אז את יודעת שמה שחשוב זה היום אחרי. היום של החתונה הוא באמת מאוד מרגש אבל היום אחרי זה מה שחשוב. אז הכי אינטימי, הכי שלנו בלי רעש וצלצולים בלי השלט של "התינשאי לי". לא על הספה אל תגזימו, תנו לגבר להשקיע קצת. הוא יודע אנחנו לא מחפשים לבזבז זמן. אנחנו רוצים את זה שנינו ובעזרת השם".

היית עושה עוד ריאליטי?

"כשיצאתי מהאח הגדול אמרתי שאין סיכוי, אבל זה צריך להיות משהו שמאוד מתאים לי, זאת אומרת להתנתק שוב מהילד שלי לכל כך הרבה זמן לא יקרה אבל כן משהו שיקרה, אולי, אנשים מאוד רוצים, אנשים עוצרים אותי ברחוב רק מחכים שאני אחזור לטלוויזיה".

איזה טיפים יש לך בשביל מי שעושה אודישנים בימים אלו לעונה הבאה של אח הגדול?

"תשמעי אני צריכה לקבל כסף מההפקה, הטלפון שלי מלא בשאלות "בר איך לבוא ואיך לגשת" אז תבואו עצמכם, אל תנסו להיות מישהו אחר. ותחשבו באמת אם אתן רוצות את זה כי זה לא דבר קל, בסוף הפרסום מעניין רק אם את עובדת אחרי זה ולוקחת את החיים שלך לכיון נכון לא משלמים לך על פרסום שאת הולכת ברחוב. אבל צריך להיות מאוד חזק וחשוב שאנשים"