"לא רואה בזה שום דבר פסול": גיא איתן בתגובה לסערה בעקבות הזוגיות החדשה שלו

כוכב "האח הגדול" גיא איתן מנהל בארבעת החודשים האחרונים מערכת יחסים עם צעירה בת 21. התגובות בנוגע לפער הגילאים לא איחרו להגיע וכך גם התגובה הנוקבת של יוצא הריאליטי

גיא איתן

בשבועות האחרונים נתפס גיא איתן, יוצא "האח הגדול" כשהוא מבלה לצד בחורה חדשה בחייו. לאחרונה הוא אף התראיין וסיפר כי הוא החל לצאת עם מישהי אך זה עדיין מוקדם מדי לכן לא חושף פרטים. אבל הערב, התגלו פרטים חדשים על ברת המזל והסערה ברשת לא איחרה להגיע. בעוד שאנחנו מתקשים להתאושש מהסיפור הדרמטי בין אליקו ולירז ארז שבינהם פער של 28 שנים, מסתבר שגם בת הזוג של איתן צעירה ממנו בהרבה וגם כאן הגולשים לא חסכו ממנו את דעתם.

איתן בן ה-34 מבלה את ארבעת החודשים האחרונים לצד בחורה בשם ליאור עמר, מתגוררת בהרצליה ולאחרונה חגגה יום הולדת 21 מה שאומר שיש בין השניים פער של 13 שנה. אז בעוד שהיו לא מעט גולשים שפרגנו לדייר החתיך, היו לא מעט שדווקא בחרו להתמקד בהפרש הגילאים בין השניים. כפי שכבר למדנו להכיר, איתן לא דופק יותר מדי חשבון והעלה כמעט מיד בתחילת הסערה תגובה בחשבון האינסטגרם שלו ותכלס?, לא נותר לנו להוסיף דבר.

גיא איתן, ליאור עמר
גיא איתן, ליאור עמר | צילום: אינסטגרם

 

"תודה רבה על המילים החמות, נכון יש ביננו פער גילים של 13 שנה. אני לא רואה בזה שום דבר פסול, אבל זה בסדר. אני לא חושב שלכולם יהיו רק דברים טובים להגיד. וכל אלה שאומרים דברים רעים אני שם עליכם אלף זין, מי אתם בכלל יא כלומניקים. ליאור אני שרוף עליך, שיהיה לנו בהצלחה". עוד הוסיף "הכרתי מישהי שאני מאושר, ואני שמח שהכרתי אותה וכיף לי וטוב לי איתה והיא שווה את הסחרחורת הזאת שעכשיו אני עובר ולא הייתי מחליף אותה אפילו לדקה גם אם הייתי יודע שזה מה שאני אעבור".