בעקבות ג'וב נחשק אחר: גיא זו-ארץ ייעדר מהנחיית האח הגדול

מנחה "האח הגדול" האהוב גיא זו-ארץ לקח פסק זמן קטן מהמסך כדי למלא תפקיד חשוב מאוד בחתונה הכי מדוברת של השנה - כשחיתן את מישל גרציג ושוער ריאל מדריד טיבו קורטואה. קבלו את כל הפרטים

זמן צפייה: 06:43

לוח הזמנים של המנחה האהוב גיא זו-ארץ עמוס בהחלט. בין ימי צילום להכנות לפרקים מצא כוכב הפריים טיים זמן לנופש קצר עם אשתו, אבל לא מדובר רק בפלז'ר אם כי בביזנס מחמיא במיוחד. כמי שמצליח לתחזק את אחת ממערכות היחסים היפות והיציבות בביצה (טפו חמסה), נבחר זו-ארץ לחתן את הזוג הכי מדובר של התקופה האחרונה, הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ובן זוגה השוער של נבחרת ריאל מדריד טיבו קורטואה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

במעטה סודיות מוחלט, נערכה אתמול החתונה המדוברת, כשגיא ואשתו יעל בר זוהר נחתו גם הם בקאן לרגל האירוע המרגש. אחרי שהתכוננו והתארגנו, התייצבו באירוע האינטימי והיו נוכחים באחד האיוונטים המסקרנים של השנה. זו-ארץ תפקד על תקן הרב, בחתונה לא דתית שנערכה על ערכי היהדות והנצרות. זו-ארץ ימשיך לטייל בריביירה היפה והיום כבר ימשיך למונקו, כך שמחר לא ינחה את שידור "האח הגדול". אך אל דאגה, בחמישי הוא כבר יחזור אליכם בכל הכוחות.

גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר
לוהטים בקאן. גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר | צילום: אינסטגרם
טיבו קורטואה, מישל גרציג
חתונת השנה. טיבו קורטואה, מישל גרציג | צילום: אינסטגרם

אחרי מסיבת טרום נישואים שהתקיימה בראשון, אמש נערכה החתונה בדיסקרטיות, כשכל המוזמנים נאלצו להפקיד את הטלפונים שלהם בכניסה. לטובת "תפיסת הרגע", חולקו לאורחים מצלמות חד פעמיות בהן יכלו להשתמש ולתעד את הרגעים המרגשים מבלי להעלות בזמן אמת לרשתות החברתיות,  שכן הזוג מכר את התמונות הרשמיות למגזין ספרדי. כאשר הטקס הרשמי נגמר, החלה מסיבת ה"אפטר פארטי", הטלפונים שבו לבעליהם ותיעוד מהמסיבה המטורפת בניצוחו של הדי ג'יי המפורסם מרטין גריקס מילאו את הרשתות החברתיות. האורחים זכו לפזז על הרחבה ולהסיר את נעלי העקב והאלגנט אך לא עבור כפכפים, אלא בשביל סניקרס ממותגים עם ראשי התיבות של הזוג המאושר. קלאס.

טיבו קורטואה, מישל גרציג
הנעליים שקיבלו האורחים בחתונה | צילום: אינסטגרם