נעים להכיר: כך נראית זוגתו החדשה של אליקו בת ה-18

אחרי ששמעתם בלי סוף על בת הזוג החדשה של אליקו בת ה-18, הגיע הזמן להכיר אותה. צפו

זמן צפייה: 11:15

לא בטוח ששדרן הרדיו אליקו ובת הזוג החדשה שלו היו מוכנים לסיקור התקשורתי הנרחב והתגובות הרבות שיקבלו בעקבות פרסום הזוגיות שלהם, אבל נראה שהסערה חזקה מדי בכדי לחלוף – לפחות בתקופה הקרובה. בסוף השבוע האחרון העלה אליקו תמונה בה הוא אוחז ידיים עם בחורה אלמונית שעד מהרה התגלתה כלירז ארז, צעירה בת 18 מרמת השרון. לא רק פער הגילאים העומד על 27 שנה הפתיע את הציבור, אם כי העובדה שאליקו ניסה להסתיר את גילה של אהובתו החדשה כשסיפר שהיא בת 20 למרות שחגגה גיל חוקיות ממש לאחרונה.

כתבות נוספות בסלבס:

אז מי הצעירה ששבתה את ליבו של אליקו בן ה-46? ארז, היא בחורה צעירה שאמנם ניסתה כביכול להישמר מאור הזרקורים וחסמה את האינסטגרם שלה, ואף הסירה את כל תמונותיה, אך מתחזקת מנגד חשבון טיקטוק פעיל למדי, בו היא מעלה סקירות של בגדים שהזמינה מהרשת ומציגה כיצד הם נראים עליה. עם מעל לששת אלפים עוקבים וצפיות בחלק מהסרטונים בסך עשרות אלפי צפיות נראה שארז לא תישאר אנונימית למשך זמן רב.

לירז ארז זוגתו של אליקו
צילום: מתוך טיקטוק

לירז ארז זוגתו של אליקו
צילום: מתוך טיקטוק

כזכור אתמול (שני) התארח השדרן בדו"ח היומי עם קובי מחט והגיב על הזוגיות החדשה כשאמר: "לאהבה אין זמן, מקום או גיל. אחרי הגירושים, כמעט שלוש שנים יצאתי בהצהרות ואמרתי שאני לעולם לא אהיה בזוגיות. אבל אז פגשתי מישהי מהממת, חכמה מאוד ומיוחדת שפתחה לי את הלב בלי שנתתי לה מפתח". השניים הכירו מתחת למקום עבודתה של ארז ואליקו מספר כי הם התכתבו במשך תקופה והכירו ורק לאחר כמה חודשים החליטו להיפגש. "כשזה קרה היו זיקוקים וניצוצות" סיפר אליקו.

אליקו
צילום: אינסטגרם