משאירה את התביעה מאחור: נועה קירל בצעד מפתיע עם טיקטוק

אחרי שתבעה את חברת טיקטוק על כך שהכריזה על אנה זק כזמרת המושמעת ביותר בשנת 2023 בטיקטוק, נועה קירל שמה את המחלוקות מאחור ויוצאת בשיתוף פעולה עם הרשת החברתית

נועה קירל בגמר אירוויזיון 2023
נועה קירל | צילום: Corinne Cumming EBU

זוכרים איך לפני כחודשיים נועה קירל יצאה בצעד מפתיע והגישה תביעה כנגד חברת טיקטוק לאחר שחשפה נתוני השמעות שנתיים והציגה כי אנה זק קטפה את המקום הראשון? ובכן, אחרי שהביצה רעדה נראה שאחרי הכל הצדדים לא ייפגשו בבית המשפט אם כי הצדדים הגיעו להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט ובנוסף לכך, שיתוף פעולה בינלאומי מסקרן במיוחד.

הפרויקט הבינלאומי החדש ״מ-TLV ל- MSG״ ילווה את קירל ברחבי העולם, כשהיא מצלמת קליפים ל-12 שירים חדשים לקראת הופעתה במדיסון סקוור גארדן. יוצרי טיקטוק מקומיים ילוו את הזמרת, ומהתכנים שלהם ייצא סרט דוקו באורך מלא שישודר בבתי הקולנוע בארה"ב ובישראל בדיוק כפי שעשו לאחרונה טיילור סוויפט וביונסה.

נועה קירל, טיקטוק ישראל ומשרד יחסי הציבור דבי תקשורת הגיעו להחלטה משותפת להשאיר את המחלוקות מאחור. כעת כשהגיעו להסכמות, הצדדים יוצאים לדרך חדשה ומרגשת יחד, ומודיעים על פרויקט בינלאומי משותף: ״מTLV - ל- MSG״. במסגרת הפרויקט המשותף, טיקטוק תלווה את המסע המפרך של נועה קירל מההופעה הכי מדוברת שהייתה בישראל אי פעם, בפארק הירקון, להיכל התהילה האמריקאי - המדיסון סקוור גארדן. נועה קירל תצא למסע בינלאומי במסגרתו תשיק 12 שירים חדשים – אחד בעברית, והיתר באנגלית. המסלול יתחיל בישראל, וימשיך ברחבי העולם (לונדון, פריז, מינכן, ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס  ומקומות נוספים) ויסתיים אחרי המופע הגדול של נועה קירל ב-MSG (מדיסון סקוור גארדן).

נועה קירל
נועה קירל | צילום: Sarah Louise Bennett EBU

נועה קירל תצלם 12 קליפים במדינות שונות, וכולם בשיתוף בתי הספר הטובים בעולם לריקוד. במהלך הטור העולמי, יגיעו יוצרי טיקטוק מקומיים מהמדינות השונות לצלם ולהיות חלק מליווי הפרויקט. החומרים שיצולמו ישותפו בזמן אמת בטיקטוק של נועה וכן בחשבונות של יוצרי התוכן שיתלוו אליה. החומרים יאספו וייערכו על ידי עורך מקצועי ויהפכו לסרט שישודר בבתי הקולנוע בארה״ב ובישראל - דוקו באורך מלא שכל כולו יווצר על ידי יוצרי תוכן של טיקטוק מרחבי העולם שילוו את המסע המטורף של נועה קירל.