הרשת גועשת מהסרטון האינטימי של אורנה בנאי

אורנה בנאי החליטה לשתף באינסטגרם סרטון שלה ושל בת הזוג שלה מתנשקות בלהט, ונראה שהעוקבים קצת פחות אהבו את השיתוף החושפני

אורנה בנאי ובת הזוג עדי כהן
אורנה בנאי ובת הזוג עדי כהן | צילום: רפי דלויה

כבר שנתיים וחצי שהבדרנית והשחקנית אורנה בנאי מבלה את ימיה בזרועותיה של בת הזוג עדי כהן. השתיים, שחשפו לא מעט מהחיים המשותפים שלהם בסדרה "מחוברים" והראו לצופים את הזוגיות שלהם מקפידות להפגין גם גילויי חיבה ברשתות החברתיות ונראה שלא כל העוקבים מתחברים.

לכבוד יום הולדתה ה-39 של כהן, החליטה לשתף בנאי בחשבון האינסטגרם שלה סרטון אינטימי שלהן מתנשקות בלהט, לצד ברכה מרגשת לרגל האירוע המיוחד. "כמה את אוהבת ימי הולדת. כמה את אוהבת לאהוב, לחיות, לרוץ וכמה מזל יש לנו שהתאהבנו" כך כתבה. "אישה שלי, את בת 39 היום ואני כבר בגיל הבינה ואת מלמדת אותי כל כך הרבה, על אהבה ותשוקה על אומץ, על נצחונות כשלונות ופחדים. את חכמה וסקסית וטובה ואת מצחיקה אותי. אז כן, ניסים קורים. עובדה. אני רוצה לאחל לך שתמשיכי להתבגר כל כך יפה שבין סערה לסערה תסכימי לקצת שקט שתדאגי פחות ותכעסי פחות ושתאפשרי לי לראות אותך ולאהוב אותך".

למרות שהיו לא מעט תגובות מפרגנות, חלק מהגולשים שצפו בסרטון לא התחברו כל כך למה שראו והתגובות היו סוערות. "למה אנחנו צריכים להיכנס לחדר המיטות שלכם? וזה כ"כ לא אמיתי ,זה אינסטגרמי. שאני מתנשקת בספונטני אני אף פעם לא מוכנה עם מצלמה, רק אומרת" כתבה אחת הגולשות ואילו אחרת כתבה " מזעזע!!! מה הקטע אז תברכי אותה בצורה יותר הולמת ופחות אינטימית הברכה הספיקה למה הסרטון? לחזק לעצמך את החוסר בטחון גם זוג נורמטיבי שומר לעצמו קצת". עוקבת אחרת רשמה: "אין תמונות או סרטונים יותר צנועים?? איכס (וגם אם זה היה גבר ואישה) דמות ציבורית קצת להצניע לא יקרה כלום". מה אתם חושבים?