עדן פינס מסבירה את ההתבטאות הפרו-פלסטיניות של האקס: "זו הייתה הדרך שלו להתנקם בי"

עדן פינס התראיינה לראשונה מאז הפרידה וביטול החתונה עם הכדורגלן מתיאס נורמן, חשפה פרטים ראשונים מאחורי ההחלטה הקשה והתייחסה לפוסטים הפרו פלסטיניים שהעלה האקס שלה

עדן פינס
עדן פינס | צילום: רפי דלויה

בחודש אפריל האחרון עדן פינס עשתה צעד לא אופייני, ובישרה ברשתות החברתיות כי היא והארוס שלה מתיאס נורמן נפרדו וביטלו את החתונה. "מעולם לא עשיתי את זה בצורה כזו אבל אני מעדיפה שזה יגיע ממני ולא משמועות ותקשורת. אני ומתיאס כבר לא. הבנתי שהדרכים שלנו לא הולכות לאותו מקום. האמונות, השאיפות ודרכי החיים שלנו שונות לחלוטין. ניסינו לגשר, לעבוד ואפילו קצת קשה". מאז, הספיק הכדורגלן לחזור לכותרות בישראל, ולא בנסיבות מחמיאות כאשר העלה תמיכה בפלסטין בחשבון האינסטגרם שלו וכתב "אלחמדולילה".

עדן פינס, מתיאס נורמן
עדן פינס, מתיאס נורמן | צילום: אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון התייצבה פינס לראשונה מאז הפרידה מול המצלמות באירוע השקת העמדה הרובוטית של מותג האיפור והטיפוח IL MAKIAGE בדיזינגוף סנטר ודיברה על הצעד הקשה שעשתה כשנפרדה מנורמן, ועל ההתבטאויות כנגד המדינה שלנו. הדוגמנית היפה סיפרה כי במשך תקופה ארוכה היא חשבה על החתונה המתוכננת והבינה שזה לא מתאים לה, רצתה להיפרד אך לא היה לה נעים. היא ניסתה לדבריה לראות אם זה עובד אך לבסוף שמחה שהקשיבה ללב שלה ולסיים את מערכת היחסים בינהם.

עדן פינס
עדן פינס | צילום: רפי דלויה

לגבי הפוסטים הפרו פלסטינים שהעלה האקס, צחקה עדן וטענה כי היא חושבת שזו הייתה הדרך שלו להתנקם בה ואם לא אז טוב שהם נפרדו כי המדינה לפני הכל. עוד שיתפה כי איבדה הרבה חברים וקולגות בגלל המצב והיא מעדיפה שכך יהיה. אם התמונות החושפניות האחרונות שלה גרמו לכם לרצות לעמוד בתור לכבוש את ליבה נספר כי היא לא מחפשת כרגע אהבה חדשה, אם זה יגיע היא לא תתנגד. היא מחפשת "גבר גבר", לטענתה, מישהו לא יבהל מקצת רעש וצלצולים.