מחממים מנועים: כוכבי הפסטיגל בחזרות אחרונות למופע הגדול

רגע לפני שיתנתקו מהעולם לחודשיים וחצי ויעלו עם ארבע הופעות ביום, כוכבי הפסטיגל הציגו לנו טעימה מהמופע המלא והתיישבו לענות לנו על כמה שאלות. מה עדן חסון מתכנן ליום שאחרי, למי שחר סאול התחבר מאחורי הקלעים ואת מי עומר חזן הכי מצפה לראות בקהל?

זמן צפייה: 03:02

אז נכון שנחגוג את חג חנוכה רק בעוד כחודש, אבל בדיוק כמו הסופגניות של רולדין, גם כוכבי "פסטיגל על פסטיגל" מוכנים עוד הרבה לפני שנדליק את הנר הראשון, נאכל את הלביבות ונסובב את הסביבונים.

בימים הקרובים הכוכבים הגדולים עדן חסון, שלישיית מה קשור, אנה זק, אגם בוחבוט, שחר סאול ושיאנית הפסטיגלים אליאנה תדהר, יחלו את סבב המופעים המסורתי איתו ירוצו במשך כחודשיים וחצי ברחבי הארץ, וזה בדיוק הזמן לתפוס אותם לשיחה צפופה על כל מה שמתוכנן להם בזמן הקרוב ומה התכנון ליום שאחרי.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

השנה, עלילת הפסטיגל עוסקת במאחורי הקלעים של המופע הגדול כאשר תדהר מונתה לבמאית הפסטיגל במקומו של הבמאי המיתולוגי, חנוך רוזן: "נראה לי שכל שחקן רוצה להתפתח גם לכיוון של מאחורי הקלעים", סיפרה תדהר במהלך החזרות האינטנסיביות. "אני חושבת שהכיוון הזה מעניין אבל אני מרגישה שיהיה לי מאוד קשה לא להתפרץ למצלמה ולשחק בעצמי", הוסיפה.

עדן חסון
עדן חסון בחזרות לפסטיגל

בתור זמר השנה, חסון כבר רגיל לעלות על הבמות הגדולות, רק שהפעם הוא לא יסתפק בלשיר אלא יצטרך גם להפגין את כישורי המשחק שלו: "תמיד כיף לעשות את מה שאתה אוהב", עדן סיפר בין נאמבר לנאמבר. אגב אם תהיתם, הוא כבר יודע בדיוק מה יעשה ביום שאחרי המופעים: "איך שנגמר הפסטיגל אני עולה על מטוס לתאילנד ונשאר שם חודש".

אליאנה תדהר
אליאנה תדהר בחזרות לפסטיגל

אז איך שחר סאול מתכונן למעבר לעולם הילדים, מה הפאדיחה הכי גדולה של עומר חזן מהפסטיגל ואיזה טיפ קיבל אברהם ארנסון (פלמ"ח) מאליאנה תדהר? צפו בוידאו

שחר סיאול, עומר חזן ואברהם ארנסון בחזרות לפסטיגל
שחר סיאול, עומר חזן ואברהם ארנסון בחזרות לפסטיגל | צילום: עמית נעים

אגם בוחבוט ואברהם ארנסון בחזרות לפסטיגל
אגם בוחבוט ואברהם ארנסון בחזרות לפסטיגל | צילום: עמית נעים

אליאנה תדהר ועומר חזן
אליאנה תדהר ועומר חזן | צילום: עמית נעים