אחת ויחידה: הג'וב החדש והסופר-נחשק של אנה זק
אחרי שנים שבהן הייתה חלק מ"נבחרת" פרזנטורים ונאלצה לחלוק את הפלאשים, הזמרת והשחקנית המצליחה מחליטה שצפוף לה מדי - ועושה מהלך דרמטי שמנער את השוק

דרמה ענקית מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה המקומית: אחרי שנים שבהן הייתה חלק מ"נבחרת" הפרזנטורים הצפופה של "רנואר" ונאלצה לחלוק את הפלאשים, הזמרת והשחקנית אנה זק הולכת לקבל את כל הפוקוס!
זק עזבה לאחרונה את החברה, וקוטפת את הג'וב הכי נחשק: הפרזנטורית המובילה והיחידה של "FOX". בשנים האחרונות התרגלנו לראות את הכוכבת כחלק מנבחרות - קונספט שמאלץ כוכבת במעמד שלה להתחלק בשלטים באיילון ובימי הצילום עם עוד קולגות. אבל המעבר הנוכחי מסמן שינוי אסטרטגי חכם וישיר בהרבה: זק לא באה לעוד נבחרת, היא באה להיות הפרזנטורית היחידה.
המשמעות ברורה: מי שהובילו את המותג עד עכשיו - קים אור אזולאי, ליאל אלי ואון רפאלי - מפנים את מקומם. עם כל הכבוד לטריו המצליח שהחזיק את הקמפיינים האחרונים, בחברה החליטו ללכת על אול-אין. בלי שותפים, בלי חלוקת תקציבים ובלי פשרות. זק בת ה-25 מגיעה כסולנית בלעדית, ומבהירה שהיא לא צריכה גב של אף אחד מאחוריה כדי להחזיק מותג אופנה ענק לבדה.

מקורבים מספרים שההחלטה לעבור למותג ששם עליה את כל הז'יטונים הייתה מהירה, ונראה שגם הכוכבת עצמה כבר מוכנה לתפוס את מרכז הבמה לבד ובלי שותפים לצילומים. "מאוד מרגש עבורי להצטרף לבית חדש ולהיות הפרזנטורית של 'FOX'. זה חיבור שמרגיש הכי טבעי שיש, כל מי שמכיר אותי יודע שבייסיק זה חלק בלתי נפרד ממני. זו התחלה חדשה וממש מרגשת!", היא מסרה.
אנחנו כבר סקרנים לראות את שלטי הענק (הפעם לבד, בלי אף אחד לצידה) שיעלו בקרוב באיילון. שיהיה בהצלחה!


