בייבי בינלאומי: מישל גרציג וטיבו קורטואה בהריון ראשון

החסידה הגיעה לבקר! פחות משנה אחרי החתונה שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה והדוגמנית הישראלית מישל גרציג מצפים לבייבי ראשון

מישל גרציג וטיבו קורטואה
מישל גרציג וטיבו קורטואה | צילום: צילום מסך

גם אתם חשים את הבייבי בום המשמח בביצה? יממה אחרי דנה זרמון גם הדוגמנית מישל גרציג חושפת הריון ראשון ומרגש במיוחד. הכוכבת הישראלית ובעלה שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה שנישאו ביוני האחרון בחתונה חוצת יבשות בישרו הערב ברשתות החברתיות כי הם עומדים להפוך להורים. לצד תמונה לאור שקיעה, בה נראה טיבו מנשק את הבטן התופחת של מישל כתבה הדוגמנית באנגלית "האהבה שלנו מתרחבת. לא יכולים לחכות לפגוש אותך".

צילום: אינסטגרם

השניים, שהזוגיות שלהם סוקרה בנרחבות ברחבי העולם עומדים להפוך לראשונה לאבא ואמא ומזוג יהפכו למשפחה של ממש. גרציג בת ה-26 וטיבו בן 31 מתגוררים בימים אלה בספרד וסביר להניח שגם את הבייבי שלהם הם יגדלו בנחת בעיר האירופאית. עבור מישל זה יהיה בייבי ראשון, אך לקורטואה יש כבר שני ילדים גדולים מזוגיות קודמת, אדריאנה וניקולאס שעל פי ראיונות קודמים נראה שלגרציג חלק בלתי נפרד מחייהם.

למרות המרחק הרב מהארץ, השניים תומכים מרחוק בישראל וגייסו תרומות של מאות אלפי שקלים לתושבי העוטף. עם תחילת המלחמה שיתף כוכב "ריאל מדריד" פוסט המתייחס למלחמה בו כתב: "אני מאוד עצוב מהמצב , אני שולח אהבה ותמיכה לחבריי ולמשפחה בישראל, בתקווה שהסיוט הזה יגיע לסיומו בקרוב".