Screenshot 2023 07 20 165554Screenshot 2023 07 20 165554

בפרספקטיבה של זמן: הכוכבים שחייהם השתנו מהקצה אל הקצה בשנה האחרונה

עם חגיגות השנה ל"מגזין סופהשבוע" של רשת 13 יצאנו לבדוק כיצד החיים של כמה מהכוכבים השתנו מן הקצה לקצה ב-12 החודשים שחלפו להם במהרה. משינויי סטטוס, פריצה עולמית והכרה בן רגע, קבלו את התרחישים שאף אחד לא ציפה להם

נתנאל רודניצקי, נועה קירל, מורן בן אסולין
נתנאל רודניצקי, נועה קירל, מורן בן אסולין | צילום: ניר פקין, ארן חן צלמים, עידו סיטבון

הזמן עובד מהר מאוד אנחנו יודעים, תראו את מגזין סופהשבוע של רשת13 שחוגג שנה וכמעט ולא הספקנו להניד עפעף והנה הזמן חלף . מפרידות מאכזבות, שערוריות משפחתיות ורגעים בלתי נשכחים בחיים של הכוכבים, בכל סוף שבוע הבאנו לכם ספיישל מיוחד על עולמם של המפורסמים. לא מעט קרה מאז יצא המגזין הדיגיטלי הראשון, מה שמוכיח שבשנה המון יכול לקרות – תשאלו את כמה מהמפורסמים, שב-12 החודשים האחרונים החיים שלהם השתנו מן הקצה אל הקצה.

נועה קירל

נתחיל באחת והיחידה, הכוכבת המטאורית נועה קירל. לפני שנה בדיוק עוד לא היה ברור אם הזמרת הצעירה תסכים להצעה לייצג את ישראל באירווזיון. מאז, הכל היסטוריה, החיים של קירל השתנו ברגע שאמרה "כן" ויצאה לעבודה על השיר שנהיה להיט. בשנה שחלפה היא הספיקה להופיע לראשונה על בימת פארק הירקון באירוע ענק, לטוס לייצג את ישראל בתחרות האירופאית באנגליה, לקטוף את המקום השלישי ולגנוב את תשומת לב העולם! כעת, היא מתמודדת גם עם סטטוס חיים חדש, כשהיא שוב רווקה, זאת לאחר שנפרדה מבן זוגה בשנה וחצי האחרונות תומר הכהן. זו לו הפרידה היחידה שעשתה הזמרת, ששלחה לדרכן גם את מנהלת הסושיאל שלה וגם את מאמנת הכושר שלה. חוץ מכל הרכילות היו לסופרסטאר גם כמה רכישות, דירה חדשה בפרוייקט בתל אביב וגם רכב חדש, זאת במקביל ללימודי נהיגה אותם בתקווה תשלים ממש בקרוב. אין ספק שנועה קירל של יולי 2022 היא ממש לא אותה נועה קירל של 2023.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: Sarah Louise Bennett EBU

נתנאל רודניצקי

ביולי הקודם נתנאל רודניצקי רק החל את דרכו בעין הציבור. הוא שהה בבית האח הגדול, היה בן הזוג של דיאן שוורץ וסביר להניח שאם הייתם שואלים אותו איפה הוא רואה את עצמו בעוד שנה סביר להניח שהוא מעולם לא היה מנחש. כמה הספיק נתנאל לעבור בתקופה האחרונה? או הא! רגע אחרי שיצא מהבית ונפרד מחברתו הדוגמנית עבד על קריירת השירה שלו כשמשום מקום הגיעה יאנה ארונוב, גרושה פלוס שתיים שכבשה את ליבו. הופס וחצי שנה לאחר מכן השניים מאורסים ועומדים להיות הורים! אתם חושבים שיש מצב שרודניצקי חלום שבשנה יהפוך מרווק בועט לאיש משפחה חם? וואלה, שיהיה בהצלחה.

נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב
נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב | צילום: אינסטגרם

נס (נסיה לוי)

עד לפני כמה חודשים ספורים אף אחד במדינה לא שמע את השם נס ובטח שלא הכיר את השיר "תיק קטן", אך רגע קטן וספונטני ברכב של הצעירה, ראפרית משוחררת טרייה הביא אותה לשחרור סינגל שהפך ללהיט ענק והכניס לה לא מעט מזומנים לכיס. נס, העלתה צילום שלה עושה ראפ לשיר "תיק קטן" בטיקטוק  ותוך ימים ספורים זכתה להצלחה ויראלית עם מאות אלפי צפיות והאזנות. השיר הפך לסינגל רשמי אותו הוציאה עם סטילה והשניים אף עשו שת"פ מסחרי עם חברות אופנה ופרסומות בהם השתתפו עם הלהיט. אם השניים ידעו להכות בברזל בעודו חם ולנצל את העובדה שהפכו לשם לוהט בתעשייה, הם יצליחו למנף את הקריירה המוזיקלית שלהם במהרה.

נס וסטילה
נס וסטילה | צילום: יחצ

דנית גרינברג

כוכבת "האח הגדול" והמשפיענית הייתה בטוחה לפני שנה שהכל הסתדר. היא התחילה להתאושש מתאונת הדרכים שעברה, היא הייתה נשואה באושר לברק חקמט, התגוררה בהרצליה ועבדה מסביב לשעון ללא הפסקה. מקוד קופון אחד למשנהו, בין השקות נוצצות לטיולים מסביב לעולם, אך סביר להניח שלא חלמה ששנה אחרי זה היא תהיה שוב גרושה בפעם השניה, בחזרה בעיר הרווקים הגדולה תל אביב. בסוף ינואר האחרון סיפרנו לכם לראשונה כי דנית וברק חווים משבר בזוגיות, כשברק אף עזב את הבית המשותף. חודשים קצרים לאחר מכן השניים כבר עשו את זה רשמי וחתמו ברבנות וממש בחודש שעבר התחילה גרינברג דף חדש כששכרה דירה חדשה בתל אביב, שם תפתח את הפרק החדש בחייה עד שתמצא אהבה חדשה.

דנית גרינברג וברק חקמט
דנית גרינברג וברק חקמט | צילום: אינסטגרם

מורן בן אסולין

עד ספטמבר 2022 לאף אחד לא היה מושג מי זו מורן בן אסולין וכמה "שווה היא". רגע אחד ביום חתונתה שינה את חייה והפך אותה לדמות מוכרת כמעט בכל בית בישראל. הצעירה, שהפכה ל"כלה של המדינה" כשסרטון שלה מופיעה על הבמה יחד עם עומר אדם שהוזמן לתת שואו בחתונתה הפך לויראלי, כשהיא נשמעה עפה על עצמה כשהיא לובשת שמלה חשופה. מאז, היא זכתה לראיונות, אלפי עוקבים ברשתות החברתיות ואפילו הוציאה סינגל, אבל הצליחה להישאר בתודעה ולקבל חשיפה. במאי האחרון אחרי תשעה חודשי נישואים השניים נפרדו והתגרשו וגם אז קיבלה תשומת לב והוזמנה למסיבות לצד סלבס ולאירועי השקה. עכשיו זה רק עניין של זמן עד שהקמפיין הראשון או ההצעה לריאליטי יגיע.

מורן בן אסולין, הכלה ששיגעה את עומר אדם
מורן בן אסולין, הכלה ששיגעה את עומר אדם