הרגע המרגש של גל גדות עם ניצולת השואה שאירחה ב"זיכרון בסלון" בביתה בהוליווד

גל גדות אירחה בביתה שבהוליווד "זיכרון בסלון" כאשר ניצולת השואה שאירחה פנתה אליה ואמרה "'החיים הם בדיוק כמו מה שאמרת בסרט וונדר וומן שלך - רק אהבה יכולה להציל את העולם"

גל גדות וסלינה בינאז
גל גדות וסלינה בינאז | צילום: אינסטגרם

בנושאים פוליטיים מעדיפה גל גדות לא להתייחס וכמעט והיא לא מביעה עמדה או תגובה למתרחש. אך בתור יהודיה שגרה בגולה, ואחריה עוקבים למעלה מ-100 מיליון עוקבים מרחבי העולם היא הרגישה ככל הנראה מחוייבות להעלות לשיח את יום השואה.

אתמול, אירחה בביתה שבהוליווד ניצולת שואה, כחלק מפרוייקט "זיכרון בסלון" העולמי, והעלתה תיעוד ואפילו את סיפרה של סלינה בינאז שהגיעה לחלוק את סיפורה העוצמתי עם בני המשפחה וחבריה של גדות. בחשבון האינסטגרם הנעקב שלה, העלתה פוסט וסיפרה: "היום היה לנו הכבוד והפריבילגיה לארח את סלינה שהגיעה לחלוק את סיפורה הבלתי ייאמן. לשמוע את עדותה על הזוועות שעברו עליה ומשפחתה ולראות את האישה מעוררת ההשראה החזקה שהיא הפכה לא הותירה עין יבשה בחדר".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

עוד הוסיפה גדות "בסוף העדות שלה סלינה הסתכלה אלי ואמרה – 'החיים הם בדיוק כמו מה שאמרת בסרט וונדר וומן שלך - רק אהבה יכולה להציל את העולם' והרגע הזה יישאר איתי לנצח". כחלק מהשליחות שלה כאושייה מפורסמת כתבה: "יש פחות ופחות ניצולים בכל יום זיכרון ועד שנת 2035 כבר לא יישארו ניצולים שיספרו את סיפוריהם. האחריות שלנו היא להמשיך ולחלוק את הסיפורים האלה, עבור עצמנו ועבור העולם - לשמוע, לדעת, ללמוד. לא לשכוח לעולם…"

גל גדות
גל גדות | צילום: אינסטגרם