תרגישו לרגע זקנים: כוכבי "ערוץ הילדים" התאחדו לחגיגות 30 שנה ל"כדור פורח"

תאמינו או לא, שלושים שנה חלפו מאז עלתה לאוויר התוכנית "כדור פורח" והחברים מ"ערוץ הילדים" התקבצו לחגוג את המאורע המרגש. מיכל ינאי, טל מוסרי, עודד מנשה ואחרים חזרו לשנות ה-90

מיכל ינאי, טל מוסרי, עודד מנשה
מיכל ינאי, טל מוסרי, עודד מנשה | צילום: אינסטגרם

לפני שלושה עשורים ילדי ישראלים היו מחכים בכל שנה לחופש הגדול ולו רק בגלל הפסקת הלימודים! בהתרגשות רבה בכל יולי אוגוסט היתה משודרת בערוץ הילדים התוכנית "כדור פורח" שהנעימה את זמנם של הילדים, ואף יצאה בשנים מסויימות מחוץ לגבולות הטלוויזיה אל הפארקים הגדולים להופעות ענק מושקעות. הזמן חלף מהר ובעוד שלא מעט מהשמות שכיכבו אז על המסך ללא הפסקה באו והלכו מהחיים הציבוריים, קשה שלא לשכוח את הטירוף שהיה סביב הסדרה.

עדי עזרוני, עודד מנשה, טל מוסרי, מיכל ינאי, גיל ססובר
עדי עזרוני, עודד מנשה, טל מוסרי, מיכל ינאי, גיל ססובר | צילום: אינסטגרם

אמש, חגגו המפיקים של התוכנית אירוע פרטי עם כל העובדים והמנחים שלקחו חלק בתוכנית לציון 30 שנים מאז עלייתה, והכוכבים של אז עלו לבמה והפיחו בנו פרץ של נוסטלגיה. עם השירים המוכרים והאהובים חגגו בין היתר מיכל ינאי שנמצאת בביקור בישראל יחד עם טל מוסרי, עודד מנשה, ליאת אחירון, עדי עזרוני, גיל ססובר ועוד רבים ואחרים שגרמו לנו לרגע להרגיש שוב כמו ילדים. עם ביצועים בלייב ובלי פלייבקים נראה כאילו הזמן עצר מלכת, כשהזכרונות מפעם צפו מחדש.

עודד מנשה, גיל ססובר
עודד מנשה, גיל ססובר | צילום: אינסטגרם
מיכל ינאי, עודד מנשה, גיל ססובר, טל מוסרי, ליאת אחירון ועדי עזרוני
מיכל ינאי, עודד מנשה, גיל ססובר, טל מוסרי, ליאת אחירון ועדי עזרוני | צילום: אינסטגרם
עודד מנשה, טל מוסרי, מיכל ינאי
עודד מנשה, טל מוסרי, מיכל ינאי | צילום: אינסטגרם