אחרי שנעלמה שביט ויזל חושפת: "עברתי לידה מורכבת"

אחרי חודשים בהם העוקבים של שביט ויזל תהו לאן היא נעלמה, הדוגמנית חשפה בפוסט מרגש כי לפני חודשיים ילדה בן בניתוח קיסרי ועברה תקופה מורכבת ומאתגרת שקיבלה סוף טוב, לאחר ששניהם שוחררו לביתם החדש בקפריסין. "בדרך נס עם הרבה מזל שנינו פה בריאים" כתבה

שביט ויזל
שביט ויזל | צילום: אינסטגרם

כבר מזה שבועות ארוכים תוהים העוקבים של שביט ויזל לאן היא נעלמה, זאת לאחר שירדה מהראדר זמן קצר לאחר שעברה לגור עם בעלה ובתה הבכורה מיכאלה בקפריסין. כעת בפוסט מרגש, חושפת הדוגמנית כי לפני חודשיים היא ילדה בן לאחר לידה מורכבת ושהייה בטיפול נמרץ.

ויזל עברה ניתוח קיסרי בהפתעה בשל סיבוכים במהלך ההריון, אך כעת היא ובנה התאוששו והם שוחררו לביתם החדש, שם הם מתגוררים בחצי השנה האחרונה. התינוק החדש הוא אח קטן למיכאלה בת השנתיים וחצי. בשבועות הקרובים, כאשר המצב הבריאותי יאפשר תתקיים הברית ובה יקבע שמו של הבן.

שביט ויזל
שביט ויזל | צילום: אינסטגרם

"ברוך השם בשעה טובה ילדתי בן ושנינו בריאים והכל בסדר" כתבה בפוסט והסבירה "הייתי צריכה זמן להחלים. הריון שסתיים לפני הזמן המיועד. רעלת, סכנת חיים, לחץ דם גבוהה, בדיקות, ניתוח קיסרי בהפתעה, טיפול נמרץ, אישפוז, פגייה ועוד כל מיני דברים טובים כיאה לי. כי למה לעבור הריון רגיל ומשעמם אם אפשר שלא, ועוד בארץ זרה".

עוד כתבה: "בדרך נס עם הרבה מזל שנינו פה בריאים ושלמים בבית. לא ככה רציתי לספר לכם שיש לנו בן אבל ככה הוא רצה להגיע והעיקר הסוף הטוב. תקופה מאתגרת מיוחדת ומחזקת שעוד קשה לי לסכם".

שביט ויזל
התינוק הקטנטן | צילום: אינסטגרם