מחווה לחטופים ודואט של אייל גולן ומשה פרץ: רגעי השיא בחתונה של בר ואליאב

מול 800 מוזמנים, אליאב טעטי ובר כהן שהכירו בבית "האח הגדול" נישאו באירוע חגיגי ולא שכחו להתפלל עבור החטופים במחווה מרגשת. "כשיצאתי מ'האח הגדול' ידעתי שזה יהיה עד הסוף", אמרה כהן בריאיון ראשון אחרי החופה. צפו

זמן צפייה: 01:19

חודשים ארוכים של התרגשות והכנות התנקזו לערב מרגש אחד, בו נישאו צמד כוכבי "האח הגדול" שהכירו אל מול המצלמות. שנה וחצי מאז נפגשו לראשונה ואמש, אליאב טעטי ובר כהן הפכו לבעל ואישה בטקס מרגש שלא הותיר אף עין יבשה. לעיני למעלה מ-800 מוזמנים, צעדה כהן בשמלה לבנה (אחת מתוך שלושה לוקים שהחליפה במהלך האירוע), עליה הייתה אמונה החברה הטובה, המעצבת אוריה עזרן, כשמי שליווה אותה לחופה היה בנה בן החמש, ליאו. בטקס החופה שערך הרב לאו, היה רגע מרגש במיוחד כאשר אליאב בירך ביומו הגדול על טלית מיוחדת במינה עליה רקומים שמות החטופים והחטופות השבויים בעזה, וערך גם תפילה להחזרתם.

אליאב טעטי ובר כהן
אליאב טעטי ובר כהן | צילום: אור גפן

בריאיון ראשון - רגע אחרי החופה הגשומה ("גם השמיים התרגשו איתנו") - אמרה כהן לרשת: "כשיצאתי מבית האח הגדול, ידעתי שזו תהיה חברות ארוכה, עד הסוף".

אז אפשר למצוא אהבה בתוכנית ריאליטי?

"אני לא יודעת אם זה מדויק לבנות על אהבה בתוכנית ריאליטי, זה לא כזה קל ומומלץ, אבל נראה לי שהעונה שלנו הייתה מבורכת. תרתי משמע".

אליאב טעטי ובר כהן
הטלית המרגשת בחופה | צילום: אינסטגרם
בר כהן ובנה ליאו
בר כהן ובנה ליאו | צילום: אור גפן

אל מתחם האירועים גבריאל, הגיעו מיטב חבריהם מעולם הבידור שבאו לפרגן, לשמוח ולהרים ברחבה עד השעות הקטנות של הלילה. מפגש שהיה לו פוטנציאל להיות מביך דווקא עבר בשלום, כשנתנאל רודניצקי וארוסתו יאנה פגשו גם האקסית המיתולוגית מהבית המתועד, דיאן שוורץ, כשנתנאל אפילו צילם את השתיים לתמונת מזכרת לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "יפיופות". עוד הגיעוהאחראי לשידוך, "האח הגדול" רועי עוז וגם יוצאי הריאליטי המצליח נופר מור, עינב בובליל, יענקי גולדהבר, יובל מעתוק, עומרי בן נתן, גיא איתן, מעיין אשכנזי, ליאל קוצרי, וגם הזוג הנוסף שהכיר בתוכנית וצפוי להינשא בקרוב ספיר בורגיל ואברהם אלקום.

יאנה ארונוב ודיאן שוורץ
יפות שלו. יאנה ארונוב ודיאן שוורץ | צילום: אור גפן

בצל הדרמה עם ארוסתו, התייצב לבדו גם אליקו שלקח פסק זמן מהחיתולים, ירדן ומשה פרץ שאפילו הפתיע ועלה בספונטניות לבמה, כשהצטרף לתוכנית האומנותית שהקפיצה את הרחבה בהופעה משמחת של אייל גולן. גם טילטיל, אדל בספלוב, קורין גדעון, סבלימינל והצל, גל רובין ודורין דותן, כמו גם רוברטו בן שושן, קארין עליה, אורטל עמר ועוד רבים ואחרים.

אברהם אלקום, יובל מעתוק, ליאל קוצרי וספיר בורגיל
אברהם אלקום, יובל מעתוק, ליאל קוצרי וספיר בורגיל | צילום: אור גפן
אליקו ואורטל עמר
אליקו ואורטל עמר | צילום: אור גפן

 

אדל בספלוב
אדל בספלוב | צילום: אור גפן

 

מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי | צילום: אור גפן

 

קורין גדעון
קורין גדעון | צילום: אור גפן
רועי עוז
בכבודו ובעצמו. האח הגדול רועי עוז | צילום: אור גפן