נתנאל לא לבד: הכוכבים שהתעברו עוד לפני החתונה

נתנאל רודניצקי ויאנה ארונוב עומדים להביא לעולם ילד משותף, מבלי לעמוד תחת חופה. קבלו מי עשה את זה קודם - למי זה צלח ולמי קצת פחות?

נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב
נתנאל רודניצקי, יאנה ארונוב | צילום: ניר פקין

אין ספק שהחדשות המרעישות על התרחבותם של נתנאל רודניצקי ובת הזוג שלו בחצי שנה האחרונה, יאנה ארונוב תפסו אותנו לא מוכנים אבל למרות שהביצה שלנו מאוד קטנה בארץ ישראל - אין כמעט דבר שלא קרה קודם. כוכב "האח הגדול" הוא לא הגברבר הראשון ובוודאי לא האחרון שהוא ובת הזוג שלו התעברו עוד לפני מיסוד הקשר בצורה כזו או אחרת. יש לא מעט ידוענים בביצה שהחליטו לוותר לגמרי על החתונה (לפחות לכרגע - כי לעולם זה לא מאוחר), יש כאלו שהחליטו להתחתן במהלך ההריון ויש כאלו שבחנו את הזוגיות עד אחרי הלידה ורק אז עשו את הצעד הרשמי.

רוסלנה רודינה ואייל גולן

אחד הזוגות הכי מפורסמים שהביאו לעולם ילד משותף מחוץ לנישואים הם הדוגמנית היפה והזמר המפורסם. אז, אי שם ב-2014 כשגולן היה בן ה-43 ורודינה בת 25 ואחרי כמעט שנתיים של זוגיות הצמד הכריז כי הם בהריון ראשון. מאז הם הביאו לעולם את יאן, היו כמעט שלוש שנים יחד ולאחר מכן נפרדו. כיום השניים מגדלים בהורות משותפת את בנם, זאת לצד ארבעת ילדיו האחרון מאילנית לוי ודניאל גרינברג.

אייל גולן רוסלנה והתינוק
אייל גולן רוסלנה והתינוק | צילום: יחסי ציבור

אורטל עמר ובן אל תבורי

כמעט שנה אחרי שהחלו לצאת, הזמר וכתבת "ערב טוב" דאז הפתיעו מדינה שלמה כשהכריזו על הריון ראשון זמן קצר אחרי משבר גדול שהביא לפרידה קצרה. השניים לא היו נשואים וגם לא היו תוכניות כאלה על הפרק, וחודש וחצי מאז שהגיע תו פרינס, בנם המשותף החליטו השניים להיפרד. מאז, יש לא מעט סכסוכים מתוקשרים בין ההורים, שלא פעם ניהלו קרב אחד מול השני ברשתות החברתיות. בשנה שעברה אף דלפו הקלטות שנשלחו על ידי בן אל לאורטל, שהם הוא נשמע אומר דברים קשים מאוד על בנו ותפקודה של אורטל.

אורטל עמר ובן אל תבורי
אורטל עמר ובן אל תבורי

מעיין אדם ויובל צלנר

המנחה וכוכבת "הישרדות" מנהלת בכמעט שלוש השנים האחרונות מערכת יחסים צמודה לחבר הכנסת לשעבר, ומי שמתמודד בימים אלו לראשות עיריית תל אביב יובל צלנר. לאחר שסיפרה שעברה טיפולי הקפאת ביציות וחשפה כי היא רוצה להביא ילדים, בשנה שעברה חשפה כי היא ובן הזוג מצפים לילד משותף ראשון. השניים לא נישאו מעולם, ואדם אפילו לא מאורסת, אבל זה לא מנע מהם לבנות משפחה משלהם. לפני חודשים ספורים הגיחה לעולם בתם הבכורה תבור, שהצטרפה לביתו של יובל מנשואיו הקודמים למעושרת דפנה שחר.

דנה גרוצקי ואסף ליס

המנחה היפה שחוותה גירושים ארוכים ומכוערים מבעלה לשעבר, איתו הביאה לעולם את בתה הבכורה כנראה למדה לקח. כשהכירה את בן זוגה הנוכחי אסף היא לא חלמה אפילו שתוך פחות משלוש שנים היא תקים איתו משפחה ענקית מרובת ילדים. שלושה שבועות אחרי שחתמה את הגירושים, אי שם ב-2019 קיבלה גרוצקי טבעת מבן זוגה, תוך שהיא בתחילתו של הריון ראשון. מאז הספיקו השניים להביא לעולם את ג'יה בתם הבכורה המשותפת כששנתיים מאוחר יותר נולדו להם תאומים. חתונה עדיין לא הייתה ונראה שכבר אין באמת בשביל מה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Asaf Lees (@asaf_lees)