רגע אחרי מותה של קארין באומן: בר רפאלי בתמונות עירום שהשאירו את הגולשים מבולבלים

בזמן שהשיח סביב דימוי גוף והפרעות אכילה עלה לכותרות לאחר לכתה של קארין באומן שהתמודדה עם אנורקסיה, בר רפאלי בחרה להעלות שתי תמונות לא אופייניות שהצליחו לבלבל את הגולשים

נכנסת לעסקי המזון? בר רפאלי תחשוף מתכונים
בר רפאלי | צילום: מתוך האינסטגרם

בשבוע כל כך רגיש בכל הקשור לדימוי גוף ומשקל, רגע לאחר לכתה של קארין באומן, בתה של יהודית באומן שנאבקה במחלת האנורקסיה במשך למעלה מעשור החליטה בר רפאלי להעלות שתי תמונות לא כל כך אופייניות לה - והגולשים לא נותרו אדישים. ביום חמישי האחרון, בזמן שנערכה הלווייתה של באומן בת ה-36 העלתה הטופ מודל תמונה בה היא נראית יושבת לצד הבריכה וחושפת "חוסר שלמות" כשהציגה ל-3.7 מיליון העוקבים שלה את הקפלים שיש לה בבטן.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

רבים מהגולשים שיבחו את הדוגמנית על המסר שבחרה כביכול להעביר דווקא ביום הזה, ומרבית מהתגובות היו מפרגנות. אחת העוקבות כתבה: "ללא מילים. הכי יפה להעביר מסר ביום כזה. יהי זכרה קארין באומן ז"ל", כשאחרים כתבו: "סוף סוף קצת שומן, עור מקופל, קצת אמת!! מסר חשוב מאוד!", או "היא מראה שגם היא לא מושלמת כל הכבוד מסר חזק לכל הבנות ששואפות להראות ולהיות". אך למרות הקרדיט שקיבלה מהעוקבים שלה, שהבינו את המסר שלה כביטוי לחוסר שלמות, בשישי העלתה רפאלי תמונה נוספת בעירום מלא, דבר שלא כל כך נפוץ בחשבון של הכוכבת.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

בארבע תמונות בהן רפאלי בת ה-37 היא נראית יושבת על הרצפה כשאין שום פיסת בד על גופה, וכל האהדה שקיבלה על המסר המציג את "הגוף האמיתי" התחלף שוב בתגובות המבקרות את עידוד הרזון הקיצוני שלה. "משהו בתמונות האלה נתן לי אסוסיאציה של השואה.. את מהממת נכון אבל משהו בתמונות כאן פחות" וגולשת אחרת כתבה: "בדרך כלל אני אוהבת את התמונות שלך באמת במקרה הזה הרזון הזה לא מחמיא לך במיוחד דעה שלי אישית". "תכלס נראית כמו מישהי שיצאה מאשוויץ ואני מאלו שחושבות שאת בטופ 10" אחרת הגיבה, "מוגזם ולא מחמיא" ועוד הרבה תגובות על העובדה שהיא מצטלמת חשופה והיא אמא לשלושה ילדים.