שברו את הרשת: בלוגר תיעד את תום חיימוב ובת הזוג על השטיח האדום בפריז והם הפכו לוויראלים!

בלוגר צרפתי תיעד את כוכב "האח הגדול" תום חיימוב וזוגתו החדשה ליה נגה על השטיח האדום בפריז, והסרטון כבר נצפה על ידי למעלה מארבעה מיליון משתמשים!

ליה נגה

סביר להניח שהשניים לא ראו את זה מגיע! יוצא "האח הגדול" תום חיימוב וחברתו הנוכחית מזה כמה חודשים ליה נגה התייצבו על השטיח האדום בפרמיירה חגיגית בפריז לסרט החדש "בבילון", תועדו על ידי בלוגר מקומי והפכו לויראליים! השניים, שזרחו באירוע הנוצץ נתפסו בעיניו של כוכב הרשת, שנוהג לצלם מפורסמים באירועים מתוקשרים בבירה. בחשבון הטיק טוק שלו, המונה כמעט 90 אלף עוקבים, תוכלו למצוא בין היתר את בנות משפחת קרדשיאן, ניימאר, בראד פיט, כוכבי "אמילי בפריז" וכן, גם צמד הישראלים היחסית אנונימי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SHAMELESS. (@liyanoga.x)

מסיבה שאיננה ידועה, הסרטון בו תועדה ליה נגה מסדרת את השמלה שלה ומסתדרת לכבוד הצלמים כשהיא לצד חיימוב, צד את עיני הגולשים ברחבי העולם, והסרטון הגיע למספר מטורף של 4.3 מיליון צפיות נכון לעכשיו. אין ספק – ובפער, זהו הסרטון עם הכי הרבה צפיות בעמוד המדובר.

הטיק טוק בו הופיעה ליה נגה
צילום: טיקטוק

@jack_bsst Brad Pitt avant première #pourtoi #fy #fyp ♬ The Hills - The Weeknd

כזכור, חיימוב היה דייר ב"אח הגדול" עונה שלישית, שם הכיר את בת זוגתו גל גברעם. השניים יצאו מהבית ואף המשיכו את הזוגיות המתוקשרת גם מחוצה לה עד שנפרדו באפריל האחרון. מאז, הספיק חיימוב להמשיך הלאה והחל לצאת עם נגה, דוגמנית בת 20. אם השם מוכר לכם זה בגלל העובדה ששמה נקשר בעבר גם ליהונתן מרגי, האקס של נועה קירל.