מה קורה שם? ספיר קשתי ורועי סנדלר תועדו צמודים

בסרטון סטורי תמים תועדו הרווק הטרי רועי סנדלר והשורדת ספיר קשתי בהופעה של אודיה כשהם צמודים ומתלטפים. האם מדובר בתחילתה של זוגיות חדשה?

זמן צפייה: 00:15

שניהם יפים, שניהם רווקים,הוא זמר והיא ידועה באהבתה לגברברים עם קול יפה לכן אנחנו לא מאוד מאוד מופתעים מהחיבור הבא. כמעט שלושה חודשים אחרי הפרידה המפתיעה של רועי סנדלר ואנה זק אחרי שלוש שנים וחצי של זוגיות מתוקשרת נראה שהוא מוכן להיצמד למישהי אחרת. הבחורה התורנית היא לא אחרת מאשר השורדת הטרייה ספיר קשתי, שיצאה בעבר עם הזמר אבי אברומי.

רועי סנדלר, ספיר קשתי
רועי סנדלר, ספיר קשתי | צילום: אינסטגרם

השניים, בילו אמש יחד בהופעה של אודיה אזולאי בלייב פארק ראשון לציון, ותועדו בסטורי תמים של זוג אחר כשהם נראים צמודים ומתלטפים. בסרטון, נראה סנדלר עומד מאחורי קשתי ואף מלטף אותה בידיים תוך כדי האזנה משותפת לצלילי קולה של הזמרת. לא בטוח אם זה באמת התחלה של מערכת יחסים חדשה, או ניסיון חזרה לכותרות, שכן בסוף השבוע הקרוב עתיד קשתי להוציא סינגל חדש ולחגוג יום הולדת במסיבת בריכה - ואנחנו מניחים שגם השורדת תהיה נוכחת בחגיגה. נכון לעכשיו מטעמו של הזמר מכחישים כל קשר לזוגיות בין השניים.

עוד סימן שעשוי לרמז לקשר בין השניים הוא תגובה של סנדלר על תמונה של קשתי שם כתבה "הכלה מאיסטנבול", בעוד מישהי הגיבה "הכלה של מיכאלה" (שם אמו של רועי סנדלר) ואחותו של רועי, בר הגיבה "הלוואי". מה אומרים? יש זוגיות חדשה באופק?

רועי סנדלר, ספיר קשתי
קולטים את היד? רועי סנדלר, ספיר קשתי | צילום: אינסטגרם