רגע לפני הגמר: האם בעקבות האירועים האחרונים טל מורד ומאיה קיי במשבר ביחסים?

האם טל מורד ומאיה קיי נמצאים במשבר ביחסים רגע לפני הגמר של הישרדות? נראה שהאירועים האחרונים על המסך ערערו את הזוגיות בין השניים - והגולשים לא נשארו אדישים

זמן צפייה: 06:07

שבוע קריטי במיוחד עובר על טל מורד, שכפי שנחשפתם בשידור היה הראשון לקבל את הכרטיס לגמר הגדול של "הישרדות" שייערך בשבת הקרובה. נראה שהאירועים בשידורים האחרונים השפיעו קצת על מערכת היחסים בינו לבין בת הזוג מאיה קיי, שכן עד עכשיו לא נראה מצדה אף לא פרגון אחד. כזכור, מורד, שהיה בבית מתחילת העונה עם גל רובין החליט להעמיד את קיי להדחה, מה שהביא אותה לסוף המשחק. במועצת השבט שלאחר מכן הדוגמנית היפה באה בטענות כלפי מורד שהיה בן זוגה על האי על שהשתמש בה וברגע הקריטי שם אותה על המוקד. הוא מצידו, במהלך חבר המושבעים ששודר אמש לא התנצל אף לא פעם אחת על שעשה, מה גם שקטעים מאוד קרובים ואינטימיים שלו עם רובין שודרו על המסך.

טל מורד, מאיה קיי
טל מורד, מאיה קיי | צילום: אור גפן

כתבות נוספות במדור סלבס:

האם כל המאורעות האחרונים החזירו את קיי אחורה לתקופה הכואבת על האי? כי למרות שהשניים חזרו מהמשחק ומנהלים מערכת יחסים הדוקה מאז, נראה שאת השניים פקד בימים האחרונים משבר ביחסים. מאז יום שלישי, אז פורסם כי מורד קיבל את הכרטיס לגמר, ולמרות שכל שאר החברים מהאי טרחו לפרגן ולהרים - מי שבלטה בחוסר אהדתה למעמד המרגש היא בת הזוג קיי, שדווקא עסוקה בלגרום לכולם להצביע לה ל"שורד האהוב". גם בפוסט שהעלה רגע אחרי שנודע כי הוא בגמר לא היה שום תזכורת לקיי, לא בלייקים ולא בתגובות.

נראה שגם העוקבים של השניים שמו לב לחוסר הפרגון, ואת הפוסט מילאו עשרות תגובות המתייחסות למערכת היחסים של מורד וקיי. "אני באמת לא מבינה איך מאיה סלחה לך. החוסר רגישות שלך למאיה וחוסר התייחסות לרגשות שלה! היית מנותק ממנה לגמריי בצורה שמביישת את הרגשות של מאיה!" כתבה גולשת אחת ואילו אחרת כתבה: "הלוואי מאיה תבין שהיא שווה הרבה יותר! אתה אחלה בנאדם אבל כגבר נכשלת!". אז האם התחושות האלו הגיעו גם לקיי לאחר הצפייה בפרקים האחרונים? בעוד שטרם התקבלה תגובה מהצדדים, אפשר רק לחכות לשבת ולראות איך תהיה הדינמיקה בינהם בערב הדרמטי הגדול.

טל מורד
טל מורד, מאיה קיי
טל מורד, מאיה קיי | צילום: אינסטגרם