בהשוואה לרומנים אחרים ב"אח הגדול": מהם סיכויי ההצלחה לנישואים של טליה ושחף?

טליה עובדיה ושחף רז עתידים להיות הזוג השלישי שיצא מ"בית האח הגדול" והתכנס תחת חופה. אך האם על פי הסטטיסטיקה הנישואים עתידים להחזיק מעמד?

שחף רז, טליה עובדיה
שחף רז, טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם

כבר מזה 15 שנה ש"האח הגדול" מככב לכם על המסך, מביא סערות חדשות, מעורר שיח בנושאים שונים וגם מוליד מערכות יחסים כאלו ואחרות. אינספור חברויות נוצרו בין כותלי הבית וכמובן, רומנים דרמטיים וסיפורי אהבה של אגדות. במהלך השנים לא מעט זוגות הכירו, התאהבו ונפרדו לעיני המצלמות והשבוע התבשרנו כי טליה עובדיה, זוכת העונה הרביעית של התוכנית ב"רשת 13" ושחף רז, אותו הכירה בריאליטי עומדים להתחתן. אז בהתחשב במערכות יחסים הקודמות שיצאו מהתוכנית? מה הם הסיכויים האמיתיים של השניים ליצור את הסיפור "חיו בעושר ואושר עד עצם היום הזה"?

שחף רז, טליה עובדיה
שחף רז, טליה עובדיה | צילום: אינסטגרם

בואו נתחיל מהחדשות הטובות, העובדה שהם יצאו מהבית, הצליחו להתעלם מרעשי הרקע והתהילה ועברו לגור יחד עם מינימום דרמה תיזקף לזכותם. בשנה האחרונה הם מתחזקים זוגיות יציבה במהלכה דיברו לא מעט על חתונה, זאת לעומת זוגות אחרים שיצאו בשנים האחרונות מהתוכנית כמו מגי טביבי וישראל אוגלבו, תום חיימוב וגל גברעם, תקוה גדעון וליאור דואק, דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי והרשימה עוד ארוכה – שלא צלחו את מבחן החיים האמיתיים ונפרדו במהרה.

מגי טביבי וישראל אוגלבו

אך אם נודה באמת, כשמסתכלים על נתוני העבר, היחס הוא לא ממש לטובתם. בכל זאת, יש לנו זוג אחד שביטל חתונה – זוכרים את סיפור האהבה של עמרי בן נתן וקסניה טרנטול שכבר היו מרחק פסיעה מהחופה והחליטו לחזל"ש הכל ולהמשיך הלאה? כמובן, בל נשכח, יש לנו את הזוג שהתאהב על המסך ואף מימש את אהבתו ובא בברית הנישואים, הלוא הם דנית גרינברג ואליאב אוזן. אממה, אחרי שלוש שנות נישואים התגרשו בפרופיל תקשורתי גבוה ומלוכלך וניפצו לנו את האשליה.

קסניה ועמרי
קסניה ועמרי | צילום: צילום מסך
דנית ואליאב. שוב, נדחפנו
דנית ואליאב | צילום: אלון כהן, יח''צ

הזוג היחיד שהצליח, אך עם לא מעט מכשולים בדרך ואף הגיע לנחלה הם שי חי ותניה גרבר שלא רק שנישאו, אלא הביאו לעולם בת משותפת. למרות שהשניים היו מאוד קרובים לפרידה וגירושים הם הצליחו לגבור על המשברים וכעת חיים חיים משותפים ורגועים, רק בואו לא נשכח שהם הכירו עוד לפני צילומי התוכנית.

אנחנו מקווים שהשניים, שאמנם לא מכירים המון שנים יציבו רף חדש בסטטיסטיקה ויהוו דוגמא לכל הרומנים הבאים. אין ספק שנכון לעכשיו ולמראית העין, שחף וטליה נראים כאילו הם בדרך הנכונה, עם אהבה אמיתית, צנועה ועם רגליים על הקרקע. ואיזה כיף יהיה לילדים שלהם שיהנו מכל ארוחה? טפו חמסה.

שי חי ותניה
שי חי ותניה | צילום: יוסי כהן