שלא תגידו שלא התרענו: אייל גולן ודניאל גרינברג שוב מבלים

דניאל גרינברג ואייל גולן ממשיכים להתקרב, ואחרי הדיווח כאן ברשת13 סלבס, נראה שהשניים ממשיכים במגמת הבילויים המשותפים ונראו מאוד צמודים

אייל גולן, דניאל גרינברג
מבלים במסיבה. אייל גולן, דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

רק לפני שבוע קראתם כאן ברשת13 סלבס בבלעדיות כי צמד האקסים והגרושים המיודדים אייל גולן ודניאל גרינברג נצפו מבלים צמודים מאוד במסיבת פורים והנה עוד הוכחה על התחממות ביחסים. ההורים לשניים, שהתגרשו לפני כשנה רגע אחרי לידת בנם השני רון, ידעו תקופות פחות טובות של מריבות מתוקשרות, ראיונות והסרת עוקב ברשתות החברתיות, אבל נראה שהכל נשכח והשניים עלו על דרך המלך כשהם מבלים לא מעט ביחד - ולא רק בחיק הילדים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אחרי שבשבוע שעבר נצפו מיודדים ביותר במסיבה של חברים משותפים, ובעוד שגרינברג העניקה לנו תגובה מתחמקת שלא מכחישה או מאשרת את דבר הקאמבק, אתמול השניים בילו שוב יחד במסיבת פורים ונראו קרובים מתמיד. גולן, שאולי במבט ראשון נראה לכם קצת אחרת - בזכות רעמת השיער שהדביק לעצמו לכבוד פורים, נראה מחבק את אשתו לשעבר מאחורה ורוקד איתה צמוד צמוד, בעוד היא מתמוגגת מכל רגע ועוצמת את העיניים.

כזכור, לפני שנה השניים התייצבו ברבנות והתגרשו לאחר שמועות על משבר בנישואים אותם הם הדפו בכל הכוח ואף טסו לחופשות זוגיות והציגו מערכת יחסים שבשגרה. אחרי הגירושים נראה היה שחתול שחור עבר בין השניים אך בחודשים לאחר מכן חזרו לקשרי ידידות טובים וניסו להסדיר את היחסים למען גידול הילדים. אחרי העמדת הפנים הקודמת על יחסים שבשגרה תוך חתימה על הסכם גירושים, תרשו לנו הפעם גם לקחת את הטענות על חוסר סיכוי לקאמבק בערבון מוגבל.

אייל גולן
הלוק של גולן אמש. אייל גולן | צילום: אינסטגרם