"אני כועסת על הגוף שלי": מאיה ורטהיימר חושפת את הקושי בלהיכנס שוב להריון

לפני שלוש שנים אחרי סדרת טיפולי פוריות הגיעה לעולם אסיה בתם הבכורה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, כעת חושפת השחקנית את הקשיים בלהרחיב שוב את המשפחה

מאיה ורטהיימר בתערוכה FACE IT | צילום: איתן טל

לא פעם חשפה השחקנית ומנחת "אהבה חדשה", מאיה ורטהיימר את הניסיונות הרבים ותקופת הטיפולים הארוכה שעברה כדי להיכנס להריון. אך אחרי קצת למעלה משנתיים של טיפולים הגיעה לעולם בתם הבכורה אסיה, שכבשה את לבבות הגולשים בסערה. כעת, מודה כוכבת "השגרירות" כי היא שוב מתקשה להיכנס להריון.

מאיה ורטהיימר ואסיה זמיר
מאיה ורטהיימר ואסיה זמיר

לאחר שצפתה אמש בפרק הראשון של הסדרה "גוף שלישי" העוסק בזוג שפונה לאם פונדקאית לאחר ניסיונות התעברות שכשלו היא משתפת את החוויה האישית שלה מהצפייה. "פותח המון פצעים שלא הגלידו. יש כאלה שהתמזל מזלן והכל בא להן בקלות אבל אני כועסת על הגוף שלי, אני מקנאה איך הן מעיזות לספר כמה קל להן" שיתפה בפתיחות והוסיפה "אני מרגישה את העצב מחלחל לתוכי. אני מקנאה כמו ילדה, הכעס הוא לא רציונלי אני מנסה להזכיר לעצמי, מנסה להרגע. אפילו קנאה זה דבר טבעי לא? אבל הדמעות לא מפסיקות".

מאיה ורטהיימר ובתה אסיה
מאיה ורטהיימר ובתה אסיה | צילום: אינסטגרם

לאחר מכן, בתמונה לצד בתה אסיה הוסיפה וכתבה: "הריון ולידה זה לא פחות מנס. כשאסיה הייתה בבטן שלי קראתי לה "פלא" כי זה מה שזה. היא מזכירה לי למה לא להרים ידיים, שאולי הדרך לא פשוטה אבל בסוף הנשמה הקטנטנה שתרצה להצטרף למשפחה שלנו תעשה זאת בזמן שלה".