בגיל 31: נטע ברזילי קרובה מתמיד לרישיון נהיגה

בשעה טובה ואחרי לא מעט כישלונות, נטע ברזילי מתקדמת לעבר רישיון הנהיגה הנכסף ועברה את מבחן התיאוריה. "אני מודה שכל עוד לא עברתי זה היה מביך לכל הצדדים והיה לי קשה לחיות עם עצמי" אמרה

נטע ברזילי, טקס פרסי אופיר 2024
נטע ברזילי, טקס פרסי אופיר 2024 | צילום: ליאור חורש ודקל לזימי לב באדיבות האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה

נטע ברזילי אמנם מחזיקה בתואר הנכסף "זוכת אירווזיון", אבל גם בגילה הבוגר היא לא מחזיקה ברישיון נהיגה! אחרי למעלה משנה של לימודי נהיגה ומבחן התיאוריה, הבוקר עדכנה הזמרת כי אחרי לא מעט ניסיונות שכשלו - היא עברה את מבחן התאוריה.  "מתביישת ומאושרת לספר שאחרי שבשנה האחרונה ניסיתי ללמוד לבד ללא הצלחה ונכשלתי נחרצות, הגיע מלאך דיגיטלי שהציל אותי מייסוריי", כתבה והוסיפה "אני מודה שכל עוד לא עברתי זה היה מביך לכל הצדדים והיה לי קשה לחיות עם עצמי".

View this post on Instagram

A post shared by Netta Barzilai (@nettabarzi)

כזכור, רגע לפני שחגגה יום הולדת 31 ואחרי שנים של פחד, התחילה ברזילי ללמוד נהיגה בינואר האחרון, את הבשורה המפתיעה היא בישרה ברשתות החברתיות כשסיפרה: "במסגרת ביסוס תחושת השליטה בעולם בלי ודאות, התחלתי ללמוד נהיגה. מתנה ליום הולדת 31". כעת, משעברה את המבחן התיאורטי, היא תוכל ממש בקרוב לגשת למבחן המעשי ולהתקדם לעבר הרישיון המיוחל. ברזילי יכולה להיות רגועה, כי יש לה מלווה צמוד בן הזוג החדש גיא רפאל בן ה-34.

נטע ברזילי ובן הזוג
נטע ברזילי ובן הזוג | צילום: אינסטגרם