יהונתן מרגי נבחר להוביל קמפיין איפור: "מאז שהייתי ילד הייתי שונה"

יהונתן מרגי הוא הגבר הראשון שנבחר להוביל קמפיין איפור בישראל. בראיון אחד על אחד הוא מספר לנו על המסר שהוא רוצה להעביר ("זו אמנות, דרך ביטוי"), על הזוגיות בשלט רחוק ("מדהים אבל קשה"), השיר החדש עם אנה זק ("זו לא עקיצה לנועה") ודעתו על המצב הפוליטי בארץ

זמן צפייה: 03:40

הזמר המצליח יהונתן מרגי ממשיך לכבוש יעדים חדשים. לצד קריירה מוזיקלית מצליחה בארץ וביסוס עתידו בזירה הבינלאומית, הוא נבחר לאחרונה להיות הגבר הראשון בישראל שמוביל קמפיין איפור ויככב כפרזנטור של חברת האיפור הבינלאומית IL MAKIAGE. "אנחנו כולנו בהתרגשות עם איך שזה יוצא, איך שזה נראה והמסר שזה מעביר" מספר לנו מרגי על סט הצילומים. " 'להיות מי שאתה' בלי גבולות. אין משהו שאמור למנוע ממך לעשות מה שעושה לך טוב, אבל על אמת - לא כי זה פרובוקציה".

יהונתן מרגי
הראשון בישראל להוביל קמפיין איפור. יהונתן מרגי | צילום: רפי דלויה

כשנשאל האם לא היה לו מוזר להסכים לככב בקמפיין איפור שלרוב מזוהה עם נשים אמר "עבורי זו אמנות. איפור לפעמים זה משהו ששמים כדי לכסות ולהסתתר אבל יש גם דרכים כדי להשתמש באיפור כדי להראות מי אתה ולא כדי להסתיר את מי שאתה. להשתמש באיפור כדרך ביטוי".

יש לך סטייל מאוד ייחודי, "הארי סטיילס" כזה שלא כל כך נפוץ בישראל – מתי הבנת שלא אכפת לך מה אנשים חושבים עליך?
"לאט לאט שהתבגרתי נהיה לי האומץ להיות מי שאני באמת כי אני ככה מאז ומתמיד. מאז שאני ילד קטן אפילו בבית ספר הייתי מתלבש טיפה יותר שונה לא הייתי עושה מה שאחרים עושים זה מה שבי ולאט לאט נכנס לי האומץ וההבנה שזה מה שאני והרצון לשים את זה בחוץ".

אתה ביום יום נוהג להתאפר?
"לא, אבל אני גם לא נוטה להופיע על במה ביום יום, והיום אנחנו באים לעשות אומנות כמו שאני נכנס לאולפן ויוצא מזה שיר ככה זה מרגיש שאני יוצר פה איזה משהו"

יהונתן מרגי
יהונתן מרגי ל-IL MAKIAGE | צילום: רפי דלויה

אתה חושב שבעקבות זה גם גברים יתחילו להתאפר?
"אם זה מרגיש להם כיף ושמבטא את עצמם את בכיף. אני מקווה שהצעד הזה יתן לאנשים השראה לעשות מה שהם רוצים, לאו דווקא להתאפר. אלא לראות שלי היה חשוב ומגניב לבטא את עצמי דרך איפור אז עשיתי את זה ולא משנה מה יגיד בחוץ".

רוצים לדעת מדוע הוא החליט להגיב לעוקבת שכתבה לו שהוא "נראה כמו גיי" בטיקטוק, במה יעסוק השיר החדש עם אנה זק והאם זו עקיצה לאקסית נועה קירל ומה הוא חושב על הפילוג במדינה בעקבות המצב הפוליטי? צפו בהמשך הראיון בראש הכתבה.

יהונתן מרגי
יהונתן מרגי | צילום: רפי דלויה