"אני רגילה שנכנסים בי, מכפישים אותי ומורידים לי את העור": לדיאן שוורץ נמאס לשתוק

דיאן שוורץ ביקרה את התקשורת ואת העובדה כי לפעמים הם מוציאים דברים מהקשרם, ובמהלך שיח סוער בשידור חי עם שמחה גואטה היא זעקה "עברתי מה שבמדינה הזאת אף אחד לא עבר"

זמן צפייה: 07:15

בשבוע שעבר קראתם כאן שדיאן שוורץ החליטה לעשות מעשה טוב ולארגן צוות ביוטי שיגיע לבית החולים וישפר את מצב הרוח של הצעירה אדר כהן, שאיבדה את ידה בתאונה במקסיקו. בסוף השבוע, התראיינה כוכבת "האח הגדול" לאחר מהאתרים ברשת, כשמשפט שאמרה הוצא מהקשרו והפך לוויראלי.

כתבות נוספות:

"ראיתי את הסיפור שלה בטיקטוק וראיתי שהיא מהממת, אז אמרתי: 'טוב, היא כוסית, היא בטח עוקבת אחריי - אז נכנסתי והיא באמת עקבה אחריי" היא טענה בראיון והקטע התפשט בעמודי הבידור באינסטגרם. היום, הגיעה שוורץ לדו"ח היומי ורצתה להסביר את המשפט שאמרה לעומת איך שהוצג, כשחברת הפאנל שמחה גואטה התנפלה וטענה כי היא אמרה "שרק כוסית עוקבות אחריה" ועיוותה את מה ששוורץ ניסתה להביע.

שמחה גואטה, אוהד בוזגלו ודיאן שוורץ
שמחה גואטה, אוהד בוזגלו ודיאן שוורץ | צילום: הדו''ח היומי

"לקחו 15 שניות שמראות דמות חד צדדית. זה בדיוק הדוגמא של אותם אנשים שמעוותים את הדברים. אני התכוונתי, ובראיון המלא גם שומעים - שכשראיתי אותה, ראיתי בחורה יפה והנחתי שהיא עוקבת אחרי. אני החמאתי לקהל שלי, אני חושבת שכל העוקבים שלי יפים ויפות. זה מה שאמרתי".

עוד הוסיפה לאחר שהעניינים מול גואטה התלהטו ואמרה "אנשים כמוך פוגעים בי אני שמה את זה על השולחן כי זה לא מה שבאתי להגיד, זה לא מה שאמרתי בראיון. אמרתי הרבה יותר מה-15 שניות האלה ובחרו לקחת את זה. אין בעיה לתת כותרת אבל תיתנו לינק לדברים המלאים שאמרתי כי אז אנשים כמוך ידעו מה אמרתי ולא רק שאמרתי היא כוסית וזהו" אמרה והוסיפה " אני רגילה שנכנסים בי ושמכפישים אותי ומורידים לי את העור ועושים לי לינץ והם מסיטים מהנושא הבאמת חשוב שאני באתי לספר על אדר ומה שקרה לה. עברתי מה שבמדינה הזאת אף אחד לא עבר"