ביחד עם כל משפחתה: אליקו ובת הזוג חוגגים בשיט תענוגות

תהיתם היכן ההורים של הנערה בת ה-18 איתה נמצא השדרן אליקו בן ה-46 בזוגיות בחודשים האחרונים? ובכן מסתבר שהם לגמרי בעד האהבה ואף יצאו לטיול משותף

אליקו והחברה לירז ארז

זוכרים איך לפני חמישה חודשים המונים הופתעו לשמוע על הזוגיות החדשה של השדרן אליקו שהחל לצאת עם בחורה בת 18? רבים תהו מה יש לו לעשות עם נערה כה צעירה ותהו היכן ההורים שלה בכל הסיפור. ובכן, ממרום חודשי זוגיות נראה שההורים של לירז ארז לחלוטין מקבלים את החבר החדש של בתם, כך שלקחו אותו לחופשה משפחתית, במהלכה חגג את יום הולדתו ה-46.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אליקו והחברה לירז ארז
אליקו והחברה לירז ארז | צילום: אינסטגרם

עם פער של 25 שנה ולא מעט חסך תרבותי - מבלים השניים בימים אלה ממש על סיפון ספינת קרוז בריביירה הצרפתית. לא מדובר בחופשה זוגית אם כי גם הוריה ואחיה של לירז שוהים איתם גם. למרות האיחוד המשפחתי נראה שצמד האהובים מצאו גם זמן לעצמם, והיום ציינו את יום הולדתו של אליקו בסדנת טעימות יין - וחניכת הפעם הראשונה בה לירז שותה את משקה השיכר. לירז הקדישה לו ברכת יום הולדת באינסטגרם וכתבה: "אהוב שלי, יום הולדת שמח. מאחלת לנו אהבה מטורפת לכל החיים. מאחלת לך את כל הטוב שבעולם איתי ורק איתי. 46 עם לב של בן 16" ואילו הוא ענה לה: "יפה שלי, אהובה אין מושלם מלחגוג איתך ועם משפחתך יום הולדת ואהבת עולם. אוהב אותך לנצח".

אליקו והחברה לירז ארז
אליקו והחברה לירז ארז | צילום: אינסטגרם