עושים את זה רשמי: עומר נודלמן ושון סימנוביץ' מצטלמים יחד לקמפיין

עומר נודלמן ובן הזוג היחסית טרי שון סימנוביץ', טרם התייצבו לתמונה פומבית ראשונה אבל כן החליטו לעשות יציאה רשמית כשהצטלמו יחד לקמפיין ראשון. מעניין מי נתנה טיפים יותר טובים ליום צילום ראשון, החברה או האחות קורל סימנוביץ'?

עומר נודלמן, שון סימנוביץ
עומר נודלמן, שון סימנוביץ | צילום: אינסטגרם

בדצמבר האחרון אחרי שמועות רבות על משבר בזוגיות, חשפה עומר נודלמן כי היא ובן הזוג עידו ברניקר נפרדו וביטלו את החתונה הצפויה. לא עבר זמן רב עד שהדוגמנית היפה התאוששה בזרועות לא אחר מאשר שון סימנוביץ', אחיה הקטן של קורל סימנוביץ' ואחרי שניסו להסתתר כעת הם יוצאים לאור - ובגדול. רק בשבוע שעבר השניים ניסו להתחמק בתוקף מהמצלמות כשהגיעו להצגת הבכורה של "סוף העולם שמאלה" והבוקר, הצטלמו לא פחות ולא יותר מאשר לקמפיין חדש בכיכובם.

עומר ושון התייצבו הבוקר על סט הצילומים יחד עם רן דנקר ועידן תלם לפרסומת חדשה לסיבים המהירים לחברת סלקום. זו הפעם הראשונה של סימנוביץ' לככב בקמפיין ונראה שאין צורך לדאוג לו יותר מדי שכן וודאי קיבל טיפים נהדרים מאחותו וזוגתו שיש להן רזומה ארוך של פוזות למצלמה.

עומר נודלמן, שון סימנוביץ
עומר נודלמן, שון סימנוביץ | צילום: יחצ סלקום

כזכור, השניים מכירים כבר תקופה ארוכה אבל הקשר ניצת לאחרונה מאז שחזרה נודלמן לשוק הרווקות. המשיכה הייתה דיי מהירה ולמרות שהם יחד פחות מחצי שנה הם הספיקו לטייל גם בחו"ל, וכעת לככב יחד בפרסומת.

עידן תלם, רן דנקר, עומר נודלמן ושון סימנוביץ
עידן תלם, רן דנקר, עומר נודלמן ושון סימנוביץ | צילום: יח"צ סלקום