"להזכירך עשית קריירה על לפתוח פה על סלבס": אדל בספלוב לא נשארת חייבת

סכסוך המשפיעניות המתוקשר ממשיך לייצר כותרות ואחרי שדורין אטיאס החליטה לפתוח על כוכבות הרשת, אדל בספלוב לא יכלה יותר לשתוק

סכסוך משפיעניות מתגלגל מתרחש בביצה בימים האחרונים וכעת גם אדל בספלוב מצטרפת לחגיגה ולא חוסכת במילים. למי שפספס נזכיר בקצרה כי הכל התחיל כשדניאל עמית העלתה סטורי, בהתחלה אנונימי, בו היא מבקרת חברות שנותנות הנחות גדולות יותר למשפיעניות אחרות ורמזה כי יש אחת ספציפית שמציגה את העובדה שלה יש את ההנחות הכי שוות, "סוחטת" את הלקוחות והכל על גבן של משפיעניות אחרות. סטורי אחרי זה היא כבר חשפה שמדובר במעיין אדם ומשם זה כמו כדור שלג שהתגלגל. מעיין אמרה שהיא גאה להשתמש בכוח הצרכני של של העוקבות שלה ובעינייה זה התפקיד שלה. גם עינב בובליל לא נשארה אדישה וגם הגיבה לבלאגן, הייתה גם את ליאל אלי ועוד רבות ואחרות.

כתבות נוספות מדור סלבס:

אתמול העלתה דורין אטיאס קטע מהפודקאסט החדש בו הביעה ביקורת חריפה על עולם "המשפיעניות". "את קוראת לעצמך משפיענית? איפה אתן בזמן אמת חוץ מלז**ן לאנשים את הארנק?!" צעקה בשידור "רק קודי קופון בראש שלכן. אתן מוכרניות הכי זולות, אתן לא משפיעניות. להשפיע זה דבר גדול. אפס אחריות כלפי אנשים שחושבים שהם צריכים קרם לחור של התחת ב-700 שקל. העיקר הבאת להם קופסה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by הפודיום+ (@hapodium_plus)

כוכבת הריאליטי והמשפיענית בעצמה אדל בספלוב החליטה לצאת ״ראיתי את דורין אטיאס יוצאת על כל המשפעניות וזה מרתיח ומגעיל אותי ברמות קשות. כשאת גברת דורין, עמדת מול כל העולם ויום יום ירדת על סלבס על איך שהם מתלבשים רק הרמתי לך, כשהופעת המחוברים הכי החזקתי ממך בעולם, אבל פה נפלת בגדול״, כתבה בספלוב ״אין עבודה יותר קשה ממה שאנחנו כולנו עושות. כל אחת עובדת בזה זאת הפרנסה שלה ואת גברתי הנכבדה לא תצעקי ברמקול שלך ברדיו ותצאי עלינו 'המשפעניות' כאילו אנחנו כלום ושום דבר ותזלזלו בפרנסה שלנו. כל אחת בוחר איך להתפרנס בדרך שלו ואם בא לי שהאינסטגרם שלי יהפוך לערוץ הקניות ככה יהיה ואם בא לי שהאינסטגרם שלי יהפוך לאמא משפיע אז ככה יהיה, ואם בא לי שהאינסטגרם שלי יהפוך לסדנאות בישול אז ככה יהיה" טענה והוסיפה "מה שבטוח הוא שאת לא תשפטי את מקום הפרנסה שלי. הייתי ממליצה לך להתעסק בדברים אחרים ולא לבוא ולפתוח פה על הפרנסה שלי ואם הגענו למקום שאנחנו מרוויחות מאות אלפי שקלים מהאינסטגרם כי אנחנו עובדות קשה על כל זה אז שיבושם. להזכירך עשית קריירה על לפתוח פה על סלבס והלבוש שלהם ולעולם לא זלזלתי בעבודתך או פרנסתך. כל עבודה מכבדת את בעליה באשר היא ואין צוריך להשתמש ברדיו שלך כדי לנסות לנסות להרים את עצמך דרכינו תודה״.

אדל בספלוב
צילום: אור גפן