בלי פילטר או פוטושופ: ניקול ראידמן חושפת סימני מתיחה

ניקול ראידמן שמרבה להשתמש בפילטרים ברשתות החברתיות - ולא מסתירה את זה, החליטה לחשוף הפעם את ה"תסבוכת שלה" עם גופה, ולהציג את סימני המתיחה שנוצרו לה בעקבות הלידות שעברה. "זה הכל בראש, כולנו בני אדם אף אחד לא מושלם, סיכמה

ניקול ראידמן
ניקול ראידמן | צילום: אלכס ליפקין

בעוד שיש נשים (וגם גברים אם לומר את האמת) שמקפידות לשים פילטר על התמונות שלהן, לרטש ולהציג מציאות מעוותת של גופן, יש בתקופה האחרונה גם רוח של נירמול ושיתוף המציאות, למרות שהיא לא תמיד נוצצת. הפעם תורה של מלכת הגלאם ניקול ראידמן שנופשת בימים אלו במונקו להציג צד קצת שונה מבדרך כלל. "הסטורי הזה מוקדש לכולנו, לכל אחת שחוששת להתפשט בחוף הים ויש לה תסבוכת עם הגוף שלה, כמו שלי למשל יש" אמרה בפתיחות המעושרת לשעבר.

"אני עליתי עכשיו ארבע ארבע קילו ואני מרגישה עם עצמי לא טוב. אנחנו ניזונות מהתמונות באינסטגרם, אגב גם אני מרטשת תמונות שלי אף אחד לא מושלם, גם לי יש סימני מתיחה מלידות" הודתה וסיפרה שגם לנשים הכי שוות שנופשות לידה יש צלוליט או סימני מתיחה. עוד חשפה כי תמיד יש לה את החשש, בעיקר ליד תיירים ישראלים להתפשט לבגד ים, שמא יצלמו אותה מזוויות לא מחמיאות ויפיצו ברשתות. "זו דפקה כזו, תשאלו כל סלב שיגיד לכם את זה" אמרה ולבסוף סיכמה, "זה הכל בראש כולנו בני אדם אף אחד לא מושלם. תאהבו את עצמכן כמו שאתן".

ניקול ראידמן
ניקול ראידמן | צילום: אינסטגרם
ניקול ראידמן
ניקול ראידמן | צילום: אינסטגרם