זה היה מהיר: שלי סרבריאניקוב קוטפת קמפיין ראשון
רגע אחרי שהודחה מ"האח הגדול", הכוכבת היפה של הריאליטי קוטפת קמפיין ראשון ונחשק למותג אופנת ספורט. מה יגיד על זה עומר?

אם מישהו חשב ששלי סרבריאניקוב הולכת לבזבז זמן על התאקלמות מחדש למציאות אחרי שיצאה מבית "האח הגדול" - כדאי שיחשוב שוב. רגע וחצי אחרי שצעדה במורד המדרגות ונפרדה מהבית הכי מפורסם במדינה, המודחת הטרייה כבר מתרגמת את דקות התהילה לחוזה שמן וקוטפת קמפיין ראשון וגדול במיוחד.
כתבות נוספות במדור סלבס:
סרבריאניקוב נבחרה להיות הפרזנטורית והפנים החדשות של מותג בגדי האקטיב והספורט לנשים "רייבן" . לא מדובר בסתם עוד ג'וב, אלא בשיתוף פעולה עם מותג ישראלי ותיק שפועל כבר 30 שנה בארץ, ומאחורי הקלעים שלו עומדות ומנהלות אותו אך ורק נשים, כאשר כל הפריטים מיוצרים כחול-לבן.

ההפקה והצילומים הרשמיים עתידים לצאת לדרך ממש בקרוב, כשהקמפיין כולו מתוכנן לעלות לאוויר לקראת חגיגות ט"ו באב. מי שבוודאי יזכה לראות את הבגדים האלו ראשון (ולפרגן מקרוב) הוא בן הזוג התומך של הכוכבת, עומר ציפורי, לו היא מחכה בציפייה כשהוא עדיין בתוך הריאליטי, בציפייה שיצא אחרון ויכבה את האור. לצד המעבר למגורים משותפים ברעננה, נראה שלשניים האלה כבר יש תוכניות מסודרות לחג האהבה הקרוב.


