"הדיקטטורה כבר כאן": המדינה בוערת והסלבס לא שותקים

"בושה", "נלחמים על העם", "הדיקטטורה כבר כאן" - אלו חלק מהסיסמאות אותן מעלים הכוכבים המקומיים, שמפסיקים להיות אדישים ומגיבים למצב הבוער בישראל

דנה זרמון

יממה סוערת במיוחד מתרחשת בארצנו הקטנטונת, לרקע התקדמות הרפורמה המשפטית והפיטורים של בנימין נתניהו את יואב גלנט. מאות אלפי אנשים יצאו אמש בספונטניות בשעת לילה מאוחרת להפגין כנגד המהלך של ביבי וגם הסלבס כבר לא שותקים. באופן יוצא דופן הגיבה בר רפאלי וחשפה את עמדתה כשכתבה: "בושה", לרקע הידיעה על הפיטורים המפתיעים, גם דנית גרינברג החליטה לצאת למחות בהרצליה ליד מקום מגוריה, רגע אחרי שחזרה מאירוע והשקיעה שש שעות של איפור שיער, החליפה מהלוק הנוצץ וירדה בפיג'מה לרחובות. גם דנה זרמון חזרה מאירוע היישר לקפלן, שם מחאה על המצב.

כתבות נוספות במדור סלבס:

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: אינסטגרם

בר רפאלי
בר רפאלי | צילום: צילום: דנה קופל

אסי עזר יצא להפגין עם רן דנקר וכתב "נלחמים על המדינה. כי הומואים אחרים בעמדות כוח שבזכות בג"צ יש להם ילדים, בוחרים לשתוק, למען הכיסא. זהו לא קרב בין ימין לשמאל. אתמול בפגנה ראיתי לא מעט מצביעי ליכוד שהגיעו למחות נגד הנסיון לפגוע בדמוקרטיה, זהו קרב על העתיד של הילדים שלנו. אנחנו עם אחד עם דמוקרטיה שברירית. חייבים להילחם עליה. חייבים לעצור את החקיקה". רותם סלע שחזרה לאחרונה מצרפת יצאה לרחובות וכתבה "מדינה שאיבדה את דרכה. מפחיד".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

נתנאל רודניצקי כוכב "האח הגדול" כתבה: המצב הזה של המדינה פשוט גומר אותי, נפשית ופיזית. אין כוח רצון לעשות כלום כשיש סדר מדיני חדש שאפחד לא באמת רוצה בו. מה אני רוצה? לחיות בשקט במדינה שלי. שלא יפחידו אותי עם הסדרים חדשים על חופש הביטוי ועל העצמאות שלי". אופירה אסייג הכריזה: "הדיקטטורה כבר פה. הלם, בושה, בושה. ראש הממשלה פיטר את גלנט, תגידו זה אמיתי? אני רוצה להבין לאיפה הגענו, יענו, מה הוא אומר? מי שלא מיישר איתו קו עף הביתה. הדיקטטורה כבר פה, תתכוננו". אביב גפן כתב: "אין קרע בעם, יש קרע בין הממשלה לעם". אלי פיניש, שביתו עלה באש לפני פחות מחודש כתב בהומור: "תשמרו על איפוק. המצב עלול להתלקח, ואני מבין בשריפות".

אביב גפן
אביב גפן | צילום: אינסטגרם