"גאה שהגעתי עד לשלב הזה": אלית מוסאיוף מעוררת השראה

אלית מוסאיוף נבחרה לככב בתערוכת צילומים חדשה המתעדת נשים מעוררות השראה לכבוד יום האישה הבינלאומי. באירוע סיפרה כי אין גבול לחלומות ושהיא מאוד גאה על הדרך שעשה ועד לשלב אליו הגיעה ב"הישרדות"

אלית מוסאיוף
אלית מוסאיוף | צילום: רפי דלויה

למרות ההתחלה המקרטעת, השורדת אלית מוסאיוף מצליחה להעפיל על כולם במשימות ולהתקדם במשחק האסטרטגי ונראה שהיא מפתיעה אפילו את עצמה. כשהיא השחקנית הכי מבוגרת על האי, מוסאיוף מוכיחה שזה לא הגיל אלא התרגיל, ונבחרת לככב בתערוכת צילומים ייחודית של מותג המשקפיים קרולינה למקה ברלין שהתקיים כתרומה לעמותת כ"ן - כוח נשים לקידום מנהיגות נשים בישראל ונבחרה כאחת מקבוצת נשים מעוררות השראה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

במסגרת התערוכה הוצגו צילומים מיוחדים בשחור לבן של הנשים החזקות ציפי רפאלי, גל גברעם, מיקי מוכתר, שי זנקו, לינט, שחף גרשון, ליבילנד (ליבי נחימובסקי) וקרן אגם וגם השורדת מוסאיוף. הבנות, הגיעו הבוקר לתערוכת הצילומים הייחודית, הנשית ומעוררת ההשראה לכבוד יום האישה הבינלאומי שנקראת "DARE TO SHINE" וצפו בצילומים שלהם בפעם הראשונה.

אלית מוסאיוף
אלית מוסאיוף | צילום: רפי דלויה

מוסאיוף, שהגיעה בלוק מוקפד סיפרה כי היא מאוד גאה שהיא הגיעה עד לשלב הזה בהישרדות, כי היא ההוכחה שאין גבול לחלומות. היא העידה על עצמה שהיא לא הגיעה עם אסטרטגיה ברורה למשחק אבל היא ניסתה לשמוע ללב, להבין ולהיות ערה למה שקורה על האי וככה פעלה. "כשהולכים עם הלב לא מתחרטים על כלום" אמרה.

גל גברעם
גם היא התייצבה. גל גברעם | צילום: רפי דלויה

מיקי מוכתר
זנחה את התחפושת. מיקי מוכתר | צילום: רפי דלויה

לינט
לינט | צילום: רפי דלויה