"סליחה זה כל כך פאתטי": אחרי שבוע של חסימה - דניאל עמית חזרה לאינסטגרם

אחרי שבוע של ניתוק מהאינסטגרם, המהווה מקור הפרנסה העיקרי שלה - החשבון של המשפיענית דניאל עמית חזר לפעול ואסור לכם לפספס איך היא הגיבה בסטורי הראשון שלה

זמן צפייה: 00:24

כבר שבוע שלם שבלוגרית האוכל והמשפיענית המצליחה דניאל עמית נמצאת בסוג של "אבטלה", זאת לאחר שביום בהיר אחד חשבון האינסטגרם שלה הושבת. תחילה, רבים חשבו כי מדובר בשת"פ כלשהו או מהלך שיתגלה כיח"צני, אך הופעות שלה בסטוריז של אחרים הביאו להבנה האמיתית כי בעקבות ככל הנראה עבירה על חוקי האפליקציה, החשבון שלה, אחריו עוקבים כמעט חצי מיליון משתמשים נחסם.

דניאל עמית
דניאל עמית | צילום: אינסטגרם

היום, עמית יכולה לנשום שוב לרווחה, זאת לאחר שקיבלה את החשבון שלה חזרה. מעבר לעובדה כי הפלטפורמה היא דרך שלה לתקשר עם העוקבים שלה, זהו מקור הפרנסה העיקרי שלה, שכן היא מרוויחה סכומים יפים מאוד מקמפיינים ממומנים אותם היא מוכרת ומעבירה ברשת החברתיות. בשמונת הימים האחרונים לא הייתה בפעילות, ולצד החזרה ליכולת להתעדכן ולצרוך תוכן, כעת היא תוכל לשוב לעבודה. בסרטוני סטורי ראשונים שלה לאחר חזרתה הגיבה עמית בצרחות ובכי של שמחה, ואף מיהרה גם להסתלבט על התגובה חסרת הפרופורציה שלה כשכתבה: "די די די אני באמת רועדת. איזה חוסר פרופורציה. זה כל כך פאתטי אבל באמת". עוד הוסיפה: "אני לא יודעת מה להגיד נשבעת, אני לא יודעת לא זוכרת מה אומרים מה עושים, איך אספר מה אכלתי שבוע מה עשיתי, איך הרגשתי". יאללה בקרוב אצל עינב בובליל.